طوفان الاقصی| گردان‌های القسام به زودی فیلمی از اسرای صهیونیست منتشر خواهد کرد

تأکید یمن بر ادامه حملات علیه رژیم اسرائیل، وعده بایدن به خانواده‌ اسرای این رژیم نزد حماس مبنی بر بازگردان این اسرا و یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری از مهمترین تحولات بامدادی فلسطین اشغالی است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، ناکامی رژیم اسرائیل بعد از گذشت صد روز از حمله به غزه برای از بین بردن حماس و از همه مهم‌تر شکست در بازگردان همه اسرای صهیونیست نزد مقاومت منجر به اختلاف و سرافکندی در بین صهیونیست‌ها شده است؛ مسئله‌ای که رئیس جمهور آمریکا که در حمایت از جنایت‌های تل‌اویو در صدروز گذشته علیه غزه، چیزی کم نگذاشته، به میدان بیاید و وعده بازگردان این اسرا را بدهد که بیشتر یک تبلیغ انتخاباتی برای جذب آرای صهیونیست‌های آمریکاست.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حمله توپخانه‌ای سنگین رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

علی رغم حملات مشترک آمریکا و انگلیس به مواضع ارتش یمن طی روزهای جمعه و شنبه، رئیس شورای عالی سیاسی یمن در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور ایران بر تداوم عملیات‌های تلافی‌جویانه صنعاء علیه صهیونیست‌ها تا شکست محاصره و توقف جنگ علیه غزه تأکید کرد.

مهم ترین تحولات بامدادی صدویکمین روز از طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

تأکید یمن بر تداوم عملیات‌های ارتش این کشور علیه صهیونیست‌ها

شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان تماس تلفنی با «مهدی المشّاط»، رئیس این شورا داشته و المشاط طی این تماس بر تداوم عملیات ارتش یمن علیه صهیونیست‌ها تا توقف جنگ و محاصره علیه یمن تأکید کرده است.

گردان‌های القسام به زودی فیلمی از اسرای صهیونیست منتشر خواهد کرد

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس با انتشار ویدیوئی کوتاه اعلام کرد که درباره سرنوشت اسرای صهیونیست نزد خود روشن‌گری خواهد کرد.

در ویدیوئی که بخش رسانه‌ای القسام منتشر شده، تعدادی از اسرای صهیونیست خود را معرفی می‌کند و در متنی که در این ویدیو آمده، نوشته است: منتظر بمانید! فردا (دوشنبه) شما را در جریان سرنوشت ‌آن‌ها می‌گذاریم. حکومت شما دروغ می‌گوید.

وعده بایدن به خانواده‌های اسرای صهیونیست بعد از ۱۰۰ روز ناکامی

رئیس جمهور آمریکا بعد از ۱۰۰ روز از ناکامی کشورش و رژیم اسرائیل در بازگرداندن اسرای صهیونیست گفت که واشنگتن به تماس‌های مستمر خود با قطر، مصر و اسرائیل به منظور بازگرداندن اسرای صهیونیست نزد حماس ادامه خواهد داد.

بایدن همچنین گفت که به اسرا و خانواده‌های آن‌ها تأکید می‌کند که در کنار آن‌ها ایستاده و هرگز از بازگرداندن این اسرا به خانه‌هایشان دست از تلاش برنخواهد داشت.

عضو حماس: مقاومت فلسطین می‌تواند به مقاومت ادامه دهد

سامی ابو زهری، رئیس اداره سیاسی جنبش حماس گفت که مقاومت فلسطین در غزه این توانایی را دارد که نبرد با متجاوزان هرچقدر طولانی شود، مقاومت کند و دشمن اشغالگر به هدف خود که نابود کردن حماس است، هرگز نمی‌تواند دست یابد.

کد خبر: 1215701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =