عزیزالله نبی: این حادثه هیچ گاه باعث تضعیف روحیه من نشد

عزیزالله نبی: این حادثه هیچ گاه باعث تضعیف روحیه من نشد و من سال‌های بعد هم اگر زنده بمانم برای مراسم بزرگداشت حاج قاسم حضور خواهم یافت.

عزیزالله نبی از مجروحان جنایت تروریستی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز قزوین در خصوص علت حضورشان در کرمان اظهار کرد: ما هر ساله در مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی شرکت می‌کنیم و امسال پنجمین باری بود که به کرمان رفته بودیم و افتخار این را داشتیم که در سالگرد ایشان حضور پیدا کنیم. اخلاص، ساده زیستی، ولایتمداری، شجاعت و فداکاری از ویژگی‌های حاج قاسم بود که باعث علاقه ما به او شده است و ما به دلیل اراده قلبی خود در مراسم ایشان حضور داشتیم و در این خصوص پول یا رفاهی دریافت نخواهیم کرد.

وی افزود: جنایت‌کاران حادثه تروریستی کرمان نتوانستند عزت و عظمت حاج قاسم و عشق و شوق مردم نسبت به زیارت مرقد این شهید والامقام را ببیند اما باید بدانند مردم همچنان پشت رهبر و کشورشان هستند.

عزیزالله نبی در خصوص انفجاری که توسط جنایتکاران رخ داد و واکنش مردم نسبت به آن بیان کرد: در لحظه‌ای که می‌خواستیم به سمت در خروجی برویم، در بلوار توقف کردیم تا کمی استراحت کنیم و بعد آن به سمت منزل حرکت کنیم که ناگهان انفجار وحشتناکی رخ داد که همه مردم را حیرت زده کرد؛ بسیاری از مردم شهید و زخمی شدند؛ بقیه افراد نیز ترسیده و متعجب بودند و هر کس به دنبال خانواده خود می‌گشت.

وی ادامه داد: این انفجار در سمت راست من اتفاق افتاد و من بعد از آن سعی کردم خانواده را به سمت خروجی هدایت کنم و متوجه شدم ترکش به دست و یکی از پاهایم برخورد کرده است. به وسیله کمک‌های اولیه که آنجا بود زخم‌هایم را بستند و من همراه خانواده راهی بیمارستان شدم. همه مردم به هم کمک می‌کردند تا مجروحان را به بیمارستان‌ها منتقل کنند.

مجروح حادثه تروریستی کرمان با یادآوری صحنه‌های تلخ این حادثه افزود: انفجار اول نزدیک ساعت ۱۵ در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد که بعد آن انفجار دوم حدوداً بیست دقیقه بعد آن رخ داد. این انفجار از مکان انفجار اول کمی فاصله داشت.

عزیزالله نبی در پایان تاکید کرد: این حادثه هیچ گاه باعث تضعیف روحیه من نشد و من سال‌های بعد هم اگر زنده بمانم برای مراسم بزرگداشت حاج قاسم حضور خواهم یافت و جنایت‌کاران بدانند که ما راه حاج قاسم را ادامه خواهیم داد و این جنایت بزرگ را فراموش نخواهیم کرد.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1216296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =