واکنش مهدی طارمی به رفتار بحث‌برانگیز اماراتی‌ها + عکس

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، پس از بازی مقابل امارات اعلام کرد که قول قهرمانی مضحک است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، پس از برتری مقابل امارات در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ممنونم از همه هواداران، شما و کسانی که پشت تلویزیون داشتند بازی ما را نگاه می‌کردند. همانطور که گفتید توانستم دو گل بزنم و یک بازی خیلی سختی مقابل امارات داشتیم. خودمان را برای این بازی خیلی خوب آماده کرده بودیم و توانستیم در زمین آن را اجرا کنیم. همانطور که دیدید ۵ گل زدیم و ۳ گل آفساید شد. این یعنی توانستم مطابق برنامه‌ها پیش برویم. ما یک مقدار شانس نبودیم که بتوانیم بدون گل خورده بازی را ببریم، ولی در کل همه چیز خوب بود.

بیشتر بخوانید:

دفاع عجیب یک استقلالی از عملکرد مهدی طارمی!

طارمی درمورد شادی گل محبی که باعث ناراحتی اماراتی‌ها در بازی امشب شد، توضیح داد: شادی‌ای که محمد محبی انجام داد را ما خودمان هم تایید نمی‌کنیم. کارش خوب نبود که مقابل هواداران حریف این کار را انجام بدهد. جلوی دوربین این کار را انجام دادیم. به هر حال وقتی یک کاری را انجام می‌دهند، به کشورت یک حرفی می‌زنند که بخواهند آن را کوچک کنند. همه ما بچه این آب و خاک هستیم، همه ما، چه کسانی که داخل هستند یا نه، با هر اعتقاد و ایده‌ای که هست، اگر کسی بخواهد به ما بی احترامی کند، جواب می‌دهیم. حالا ما نمی‌خواستیم بی‌احترامی کنیم، ولی حرف خودشان را به خودشان برگرداندیم.

مهاجم تیم ملی ایران درمورد اینکه بین عمان و سوریه در دور بعدی فرقی وجود دارد یا خیر، گفت: ما وقتی هدفمان مشخص است، مهم نیست که مقابل که تیمی بازی می‌کنیم. ما فقط به دنبال هدفمان هستیم. باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم.

کری خوانی اماراتی‌ها چه انگیزه‌ای به بازیکنان تیم ملی داد؟ مهدی طارمی در پاسخ به این سوال گفت: انگیزه آنچنانی که به بازیکنان نمی‌داد، ولی می‌گویم آن غیرت ایرانی که همه ما داریم به جوش می‌آید. وقتی یکسری می‌خواهند علیه ما بی‌احترامی کنند، طرفداران ما و همینطور خودمان به کسی کاری نداشتیم، ولی کاری که محبی کرد درست نبود، ولی در کل ما انگیزه زیادی داشتیم که بتوانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم. از فردا تمام تمرکزمان را روی بازی‌های آینده می‌گذاریم.

طارمی در رابطه با اینکه یک فشار کاذبی برای قهرمانی روی تیم ملی وجود دارد، گفت: اینکه مردم، رسانه یا جامعه فوتبال از ما انتظار دارند یک اتفاق طبیعی است، اما اینکه حتما قهرمان شویم، نه. ما فقط بازی به بازی پیش می‌رویم و پله پله بالا می‌رویم. فکر نمی‌کنم که کسی هم قول قهرمانی داده باشد، با چیزهایی که ما داریم قول قهرمانی دادن به نظرم مضحک است. ولی ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که همه مردم را خوشحال کنیم.

طارمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1217115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =