زنگ انقلاب در بیش از ۳۰۰۰ هزار مدرسه کهگیلویه و بویراحمد نواخته می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور ۱۱ بهمن ماه در بیش از سه هزار مدرسه استان نواخته می شود.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، «حسنعلی عزت خواه» امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:آئین نمادین زنگ انقلاب با حضور مسئولان استانی و محلی فردا راس ساعت ۹ صبح در مدرسه شاهد دخترانه متوسطه اول یاسوج به صدا در می آید.

وی شعار محوری دهه فجر امسال را «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» اعلام کرد و افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت دانش آموزان در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد دانش‌آموزان را بازیگران و نقش اصلی در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی خواند و گفت: در شرایط کنونی که دشمنان نسل جوان به ویژه دانش آموزان را هدف گرفته اند، باید به بازخوانی نقش مهم آنها در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی پرداخت و دانش آموزان باید به عنوان نیروهای پیشران بیانیه گام دوم انقلاب، نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

عزت خواه افزود:دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنا کردن دانش آموزان با وقایع انقلاب اسلامی بوده و این کار مستلزم مطالعه تاریخ و آگاه سازی دانش آموزان توسط معلمان و عوامل اجرایی در مدارس است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و نقش مهم دانش آموزان رای اولی در این عرصه مهم تصمیم سازی، بیان کرد: بی‌شک حضور رأی اولی‌ها در پای صندوق های رای می‌تواند در افزایش نشاط و شور فضای انتخابات در کشور مؤثر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به جامعه بزرگ فرهنگیان استان برای دعوت از مردم جهت شرکت در انتخابات پیش رو، گفت: همه ما وظیفه‌ داریم آحاد مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم و فرهنگیان به عنوان متولیان تعلیم و تربیت در این زمینه رسالت سنگین‌ تری به عهده دارند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای پیام/

کد خبر: 1218111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =