راه‌اندازی مدرسه تابستانی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از گشایش مدرسه تابستانی در واحد همدان ویژه خانواده بزرگ دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان خبر داد.

نسرین کرمی کبیر در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: مطالعات نشان می‌دهد که اوقات فراغت همواره بستر مناسبی برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌هاست.

وی افزود: در اوقات فراغت چون ذهن انسان به فعالیت موظفی مشغول نیست، لذا می‌تواند فارغ از قالب‌های از پیش طراحی‌شده به مسائل موردعلاقه خود بپردازد. انسان در اوقات فراغت آزادانه می‌اندیشد و در حل مسائلی که در حوزه شناختی او مطرح‌اند از تفکر خلاق بهره می‌گیرد و همین خمیرمایه نوآوری‌ها و اختراعات بشری است.

کرمی کبیر تصریح کرد: برنامه‌ریزی اوقات فراغت تابستانی نمی‌تواند چیزی جدا و بی‌ربط با برنامه روزانه زندگی باشد. در غیر این صورت خواه‌ناخواه قسمت‌هایی از عمر باارزش انسان در عرصه بیهودگی و بی‌حاصلی از بین می‌رود و صرف کارهای باطل می‌شود.

مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: با عنایت به  مصوبه شورای تعامل دانشگاه و خانواده، جهت رفاه حال خانواده بزرگ دانشگاهیان در سطح استان همدان مدرسه تابستانی در واحد همدان راه اندازه‌ی شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: در این مدرسه تابستانی کلاس‌های تقویتی ریاضی، زبان انگلیسی، طراحی، نقاشی و کلاس‌های ورزشی در نظر گرفته‌شده است.

کرمی کبیر گفت: روزهای زوج در این مدرسه اختصاص به دختران و روزهای فرد اختصاص به پسران خانواده بزرگ دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی همدان دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1187343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =