پاشازاده: قطر حریف بهتری نسبت به ازبکستان برای تیم ملی است

ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران می‌گوید تیم‌ملی عملکرد خوبی مقابل ژاپن داشت و مستحق صعود به مرحله بعدی بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی پاشازاد، بازیکن پیشین تیم ملی درباره پیروزی تیم ملی مقابل ژاپن در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: قبل از بازی گفته بودم بدون طارمی تیم ملی بهتر بازی می کند و اتفاقا همین اتفاق هم افتاد.

بیشتر بخوانید:

انتقام ایران از ژاپن یک پله مانده به قهرمانی آسیا / تیم ملی خوش درخشید

او ادامه داد: قدوس در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و در نیمه اول بارها با پاس‌های خودش برای سایر بازیکنان ایجاد موقعیت کرد. در نیمه اول خوب بازی کردیم و منطقی دفاع کردیم و شانس گل بیشتری هم داشتیم.

پاشازاده افزود: اشتباهات فردی در نیمه اول کار دستمان داد و دفاع وسط‌های ما به راحتی عمق دفاع را به حریف دادند و گل بدی خوردیم. به نظرم نسبت به تیم‌هایی که جلوی ما بازی کرده بودند بهتر بازی کردیم.

بازیکن پیشین تیم ملی در ادامه افزود: نیمه دوم را خوب شروع کردیم و حتی بهتر از نیمه اول و توانستیم از نقطه ضعف ژاپن یعنی دفاع راست این تیم استفاده کنیم و به گل برسیم.

پاشازاده خاطرنشان کرد: هافبک‌های ما روی توپ‌های سوم سوار بودند و توانستند به خوبی مهاجمان را تغذیه کنند. با تمرکز بالا در زمین ظاهر شدیم و نشان دادیم که توانایی‌های بالایی داریم.

بازیکن سابق تیم ملی درباره رویارویی تیم‌ملی با قطر در نیمه نهایی گفت: درست است که قطر میزبان بازی‌هاست اما به اعتقاد من می‌تواند حریف بهتری نسبت به ازبکستان برای تیم ملی باشد.

او در پایان درباره اینکه آیا تیم ملی پتانسیل قهرمانی دارد یا خیر؟ گفت: امیدوارم برای تیم ملی اتفاقات خوب بیفتد و در نهایت قهرمان شویم.

انتهای پیام

کد خبر: 1218764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =