اعتراض بارسلونا به محکومیت جنجالی

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای به حکم اتاق دعاوی اداری دادگاه ملی اسپانیا اعتراض کرد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، امروز طی حکمی رسمی اتاق دعاوی اداری دادگاه ملی، با رد درخواست باشگاه بارسلونا، این باشگاه را به پرداخت ۲۳ میلیون یورو به دلیل دستکاری در پرداخت‌ها به ایجنت‌های بازیکنان محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

مدافع بارسلونا در لیست فروش قرار گرفت

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای رسمی به این حکم اعتراض کرده و خواستار رعایت عدالت شده است.

بولت تراکتوردر بیانیه باشگاه بارسلونا آمده است: "حکم صادر شده از سوی بخش مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی (IRPF) دادگاه ملی در رابطه با درخواست تجدید نظر توسط باشگاه در مورد بازرسی مالیاتی که بر دستمزد پرداختی به ایجنت بازیکنان بین سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ تأثیر می‌گذارد، به باشگاه بارسلونا اطلاع داده شده است.

باشگاه بارسلونا در دادگاه عالی شکایت خواهد کرد. جای تعجب است که این بخش از دادگستری اداری دیوان کشور به آخرین آرای صادره از دیوان عالی کشور در این خصوص که سایر باشگاه‌های فوتبال نیز در احکام اخیر برای همین مشکل از آن بهره مند شده‌اند، توجهی نکرده است.

همچنین استاندارد متفاوت دادگاه ملی تعجب آور است که چند ماه پیش از درخواست تجدید نظر باشگاه ما در مورد موضوعی مشابه با موضوع فعلی که ناشی از همان بازرسی مالیات بر درآمد غیر مقیم بود، قدردانی کرد. این حکم در حال حاضر شامل هیچگونه تعهدی برای پرداخت از سوی باشگاه نمی‌شود، زیرا این شرایط به طور مناسب در حساب‌های سالانه پیش بینی شده است."

انتهای پیام/

کد خبر: 1219537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =