پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهرکرد همزمان با دهه فجر افتتاح شد

پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهرکرد بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و همزمان با دهه فجر، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه شهرکرد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد و برخی دیگر از مسئولان و اساتید افتتاح شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، پروژه‌های عمرانی دانشگاه شهرکرد بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با دهه فجر، با حضور علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری، یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد، حجت الاسلام مالک حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد و برخی از دیگر مسئولان، اساتید و کارکنان این دانشگاه، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه‌های جدید افتتاح شده دانشگاه شهرکرد، شامل بوستان شهدای دانشجو، ساختمان معاونت دانشجویی، پارکینگ معاونت پژوهشی و پارکینگ دانشکده کشاورزی است.

رئیس دانشگاه شهرکرد ضمن تبریک دهه فجر گفت: پروژه‌ی بوستان شهدای دانشجو از سال ۱۴۰۰ با سه میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است که شامل یک نماد سرو، نشان نماد شهدا و دو تابلوی مزین به تمثال هفتاد و دو شهید دانشجوی دانشگاه‌های استان است تا با الگو قرار دادن شهدا در ادامه مسیر علم و دانش در استان و کشور موفق‌تر باشیم.

وی با بیان اینکه پارکینگ خورشیدی در هفته دولت افتتاح شد افزود: امروز نیز دو پارکینگ در دانشکده کشاورزی و ساختمان معاونت پژوهشی با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان با ظرفیت ۵۰ خودرو افتتاح شد.

یاسر پیرعلی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت امورات سلف، تغذیه، مشاوره، وام و...، ساختمان معاونت دانشجویی با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان مرمت، بازسازی و مقاوم سازی شد.

رییس دانشگاه شهرکرد ادامه داد: سالن ورزشی خوابگاه دخترانه کوثر دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان نیز با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تجهیز شد و به بهره‌برداری رسید.

ایشان دانشکده‌ فنی بروجن، تصفیه خانه دانشگاه، چند آزمایشگاه دانشکده دامپزشکی و خوابگاه ویژه دانشجویان متاهل را از طرح‌های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: کلنگ‌زنی آزمایشگاه مرکزی و موزه تاریخ طبیعی نیز از دیگر طرح‌های این دانشگاه است.

پیرعلی با بیان اینکه اولویت دانشگاه اتمام طرح‌های نیمه تمام است افزود: مسکن اساتید و کارکنان هم قسمت دیگری از اقدامات دانشگاه است که با انجام روال قانونی به آنها واگذار خواهد شد.

همچنین علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از دغدغه‌های اساتید و کارمندان دانشگاه، مسکن بود که فرایند واگذاری در مجموعه دانشگاه شهرکرد در حال انجام است.

وی افزود: این فرایند برای تمامی دستگاه‌های دیگر نیز قابل اجرا است و چنانچه زمین مازادی داشته باشند، اولویت واگذاری با پرسنل است.

گفتنی است، بوستان شهدای دانشجو با سطح ۴۲۲۵ متر مربع و دارای یک المان مرکزی، دو تابلوی مزین به تمثال هفتاد و دو شهید دانشجوی دانشگاه‌های استان، فضای سبز و بلوک فرش، پارکینگ دانشکده کشاورزی با زیر بنای ۵۴۰ مترمربع با ظرفیت ۳۶ دستگاه خودرو، پارکینگ معاونت پژوهشی با زیر بنای ۲۷۵ مترمربع با ظرفیت ۱۸ دستگاه خودرو، ساختمان معاونت دانشجویی دانشگاه با زیر بنای ۱۸۰۰ متر مربع در ۲ طبقه و به عنوان ساختمان اداری هستند.

سالن ورزشی خوابگاه دخترانه کوثر دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان نیز با زیربنای ۸۰ متر مربع با حضور فرماندار شهرستان فارسان، رییس دانشگاه شهرکرد، رییس دانشکده هنر و علوم انسانی فارسان، بخشدار مرکزی شهرستان فارسان و جمعی از اعضای هیات رییسه و کارکنان دانشگاه با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است، این افتتاحیه‌ها همراه با راهپیمایی به مناسبت دهه فجر از میدان دانش به سمت بوستان شهدای دانشجو در دانشگاه شهرکرد انجام شد.

خبرنگار: نسرین قطره

انتهای پیام/

کد خبر: 1219791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =