درخواست ۲ بازیکن پرسپولیس برای جدایی

دو بازیکن پرسپولیس هر دو با پیشنهاد خارجی مواجه هستند و تمایل دارند به آن پاسخ مثبت دهند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پرسپولیس برای نیم‌فصل دوم دو بازیکن خارجی به نام‌های عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف را به خدمت گرفته که اگر بخواهد نام آنها را به لیست تیمش اضافه کند باید یکی از خارجی‌هایش را رد کند. این در حالی است که شهاب زاهدی و محمدحسین کنعانی چون از باشگاه‌های خارجی به پرسپولیس آمده‌اند طبق قانون جدید این فصل، جزء خریدهای خارجی این فصل به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس با بازیکن مورد تایید گل‌محمدی قرارداد بست! + عکس

در این میان وحدت حنانوف و شهاب زاهدی هر دو با پیشنهاد خارجی مواجه هستند و تمایل دارند به آن پاسخ مثبت دهند. البته در این بین ایجنت حنانوف مخالف جدایی او در این مقطع است و به وی تاکید کرده تا تابستان صبر کند و به‌عنوان بازیکن آزاد تیم جدیدش را انتخاب کند. اما شهاب از شرایط خود در پرسپولیس چندان راضی نیست و به‌دنبال ترک این تیم است. شهاب برای دریافت رضایتنامه‌اش از پرسپولیس حتی حاضر است ۷۵ هزار دلار هم پرداخت کند. در این میان باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آید هر یک از این دو بازیکن را بفروشد تا جا برای اورونوف باز شود اما خواسته اوسمار چیز دیگری است. سرمربی برزیلی پرسپولیس حنانوف را ذخیره مطمئنی برای دانیال اسماعیلی‌فر می‌داند و از طرفی او خواستار جذب یک مهاجم بلند زن برای جانشینی مهاجم سوئدی تیمش بود که نه‌تنها این خواسته‌اش برآورده نشد، بلکه بحث جدایی زاهدی هم مطرح است.

گفته می شود درویش بدش نمی آید با انتقال این دو بازیکن موافقت کند تا برای سرخ ها درآمدزایی کند.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1220154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
      0 0
      هیچکدام مهاجمان فرصت طلب وتمام کننده نیستند کاش اینارو رد کنید دوتا مهاجم درست ودرمان وتمام کننده مثل لوکادیا بگیرید والا ارزش دارد زاهدی تک به تک و خراب می کند جایی که باید پاس بدهد نمی دهد باهویی از او بدتر تو یک مهاجم خوب بگو هیچی بابا دوتا مهاجم با کیفیت بگیرید درویش هم که هیچی