مشکل  پخش مسابقات بین المللی قرآن کریم از صدا و سیما حل شد

مدیر شبکه قرآن با بیان اینکه مشکلات تا حد زیادی برطرف شده، گفت: از امروز پخش مسابقات قرآن روی آنتن زنده این شبکه پخش خواهد شد و ان شاالله دیگر در این زمینه مشکلی پیش نخواهد آمد.

محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در رابطه با عدم پخش چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و هشتمین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزان جهان اسلام از شبکه قرآن عنوان کرد: از ابتدا بنا نداشتیم که مسابقات را از این شبکه پخش نکنیم، اما یک سری مسائلی در پشت پرده وجود داشت که مانع این اقدام می‌شد.

کشکولی با بیان اینکه گفتن این مسائل در حال حاضر مثمر ثمر نیست، عنوان کرد: شاید در زمانی دیگر این مشکلات را بازگو کردم.

مدیر شبکه قرآن با بیان اینکه مشکلات تا حد زیادی برطرف شده، گفت: از امروز پخش مسابقات قرآن روی آنتن زنده این شبکه پخش خواهد شد و ان شاالله دیگر در این زمینه مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی در پایان عنوان کرد: ما مسئولان باید کمی حیا کنیم و اول از همه این نکته را به خودم یادآوری می‌کنم.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در بخش آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و حفظ کل از روز گذشته آغاز شده و تا اول اسفندماه ادامه دارد و در بخش بانوان و در رشته‌های قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن از امروز صبح آغاز شده است. مراسم اختتامیه و اعلام نفرات برتر دوم اسفندماه با حضور رئیس‌جمهور از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محل اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد و همچنین قرار است روز پنجشنبه سوم اسفندماه، شرکت‌کنندگان به همراه اعضای هیأت داوران این دوره به محضر رهبر معظم انقلاب برسند.

اما عدم پخش افتتاحیه مسابقات از شبکه قرآن منجر به بروز انتقاداتی شده بود و عنوان می‌شد، چرا شبکه‌ای که فلسفه وجودی‌اش پرداختن به چنین رویدادهای مهم عرصه قرآنی کشور است در چنین اقدامی کوتاهی کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =