عملیات بسیار عجیب علیه بیانات رهبر انقلاب/ تطهیر رسایی در صدا و سیما!

برنامه گفتگوی ویژه خبری، خودِ رسایی، یعنی یکی از مصادیق اصلی بداخلاقی و ستیزه‌جویی دشمن‌شادکن را به عنوان میهمان ویژه برای تبیین بیانات رهبر انقلاب به استودیو آورده بود!

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، رسایی برای خیلی‌ها اولین فردی بود که به عنوان یکی از مصادیق تذکر روز گذشته رهبر انقلاب به ذهن می‌آمد. و به همین دلیل، اقدام شب گذشته صداوسیما، بسیاری از مخاطبانش را شگفت‌زده کرد. برنامه گفتگوی ویژه خبری، خودِ رسایی، یعنی یکی از مصادیق اصلی بداخلاقی و ستیزه‌جویی دشمن‌شادکن را به عنوان میهمان ویژه برای تبیین بیانات رهبر انقلاب به استودیو آورده بود!

بیشتر بخوانید:

حرکت رسایی بر خلاف الگوی حاج قاسم و در راستای اختلاف افکنی

اما موضوع فقط به تطهیر رسایی منحصر نماند بلکه صداوسیما عملاً به یک عملیات بسیار عجیب علیه بیانات رهبر انقلاب روی آورد و خودِ همین برنامه را هم به میدانی برای بداخلاقی و ستیزه‌جویی تبدیل کرد. اتفاقی که این بار هم با واکنشهای منفی و تعجب شدید برخی از کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

مجری این برنامه برخلاف روال مجریان صداوسیما که در مناظرات تلویزیونی اشخاص را از نام بردن افراد نهی می‌کردند، این بار با تهییج رسایی بارها از او میخواست که با نام بردن از افراد، رویکرد مقابله و نزاع با آنان را در پیش بگیرد.

در یکی از مقاطع این برنامه، رسایی که ویژگی اصلی شخصیت او را در سیاست اقدامات سلبی و نزاع با این و آن تشکیل می‌دهد، در یک مظلوم نمایی عجیب برای فرار و توجیه بداخلاقی‌ها، دیگران و بویژه بعضی رسانه‌ها را متهم کرد که درباره او انتقادات ناروایی مطرح کرده‌اند.

اگرچه او ابتدا نام نیاورد، اما با پرسشهای خلاف روال و مکرر مجری مبنی بر اینکه «نام ببرید نام ببرید چرا نام نمی برید»، گفت که خبرگزاری تسنیم و روزنامه جوان این کار را کرده‌اند. این ادعای رسایی مشخصاً برای هر مخاطبی که واقعا مسایل را دنبال کرده باشد، مصداق یک دروغ بود. اگر تسنیم و روزنامه جوان طی روزهای گذشته نقدی به رسایی نوشته‌اند در واقع همین بداخلاقیها و جنگ و سیتزهای او را نکوهش کرده‌اند؛ نه آنکه خود از پیش وارد این ماجرا شوند.

برخی اینچنین تحلیل می‌کنند که اقدام غیرحرفه‌ای مجری و پیش بردن برنامه در مسیری کاملاً تقابل آمیز با تذکر رهبر انقلاب نمی‌تواند انتخابی توسط خود مجری باشد بلکه احتمالاً باید به پشت صحنه این برنامه و رفقای رسایی در رسانه ملی برگردد؛ هر چه باشد، یعنی چه صداوسیما در کنترل چنین برنامه‌ای ناکام باشد و چه برخی مسولان ارشدش پشت صحنه ماجرا بوده باشند، چیزی از اصل موضوع و برآیند و خروجی آن کم نمی‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1223597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =