مرد تحصیلکرده‌ای که باج‌گیری میکرد دستگیر شد + جزئیات

مرد جوان وقتی به جرم درگیری منجر به جرح به زندان افتاد با یک سارق حرفه‌ای آشنا شد و همین آشنایی او را تبدیل به یک تبهکار حرفه‌ای کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، این مرد تحصیلکرده که حالا سوابق مجرمانه زیادی در پرونده اش دارد یکی از مجرمانی است که در طرح پلیس آگاهی تهران دستگیر شده و اتهامش باج گیری از اتباع خارجی در نقش مامور است. او در گفت‌وگو با همشهری از سرقت‌هایش و ماجرای عجیب دستگیری‌اش می‌گوید.

بیشتر بخوانید:

سرقت گوشی به قیمت جان سارق تمام شد

با چه شگردی، اخاذی می کردی؟

وارد ساختمان و اماکن مختلف می شدم و افرادی که مجوز قانونی برای زندگی در ایران را نداشتند شناسایی می کردم. بعد به آنها می گفتم مامور هستم و باید همراهم بیایند. آنها اگر مجوز داشتند که نشانم می داد و تیرم به هدف نمی خورد اما اگر مجوز نداشتند، حاضر می شدند هرچه پول و طلا دارند به من بدهند تا آنها را به اداره پلیس نبرم. می ترسیدند از ایران اخراج شوند.

پرونده ات نشان می دهد که سابقه داری؟

درسته اما مرا اینجوری نگاه نکنید. من لیسانس مدیریت بازرگانی دارم اما خب پسر نوح با بدان نشست و خاندان نبوتش گم شد! بهتر بخواهم بگویم به جرم درگیری دستگیر شدم و در زندان با افراد خلافکار نشست و برخاست کردم تا اینکه راه و روش سرقت و اخاذی را از آنها یادگرفتم. آزاد که شدم تصمیم به سرقت گرفتم! به همین راحتی!

چه شد که به جرم درگیری دستگیر شدی؟

یک نفر مزاحم خواهرم شد،‌من هم با قمه افتادم به جانش! شانس آوردم که طرف زنده ماند در غیراینصورت تبدیل به قاتل می شدم!

در این پرونده چطور دستگیر شدی؟

گیج بازی در آوردم!‌ این اواخر کمی حواس پرت شده ام! رفتم وارد یک ساختمانی شدم که قبلا از نگهبانان و کارگران این ساختمان نیمه کاره اخاذی کرده بودم. آنها مرا شناختند و زنگ زدند به پلیس. به همین راحتی دستگیر شدم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1221010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =