سرقت میلیاردی کارگر اخراجی از کارگاه تولیدی

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری کارگر اخراجی که از کارگاه کارفرمای خود در یکی از شهرک‌های صنعتی اراک سرقت کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کامیار چهری از سرقت میلیاردی کارگر اخراجی از کارگاه تولیدی در اراک خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع سرقت لوازم و ابزار آلات از یکی از کارگاه‌های تولیدی در یکی از شهرک‌های صنعتی اراک، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به پرونده شدند.

بیشتر بخوانید:

کشف خودروی سرقتی در آبادان + جزئیات

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره عملیات ویژه با انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و پلیسی، هویت یک نفر متهم و محل اختفای وی که از کارگران اخراجی کارگاه بوده را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی سارق را دستگیر کردند.

چهری با اشاره به کشف اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم اظهار داشت: ارزش اموال کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده است، سارق انگیزه خود از این سرقت را انتقام از صاحب کار عنوان کرد که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با تأکید بر استفاده از دوربین‌های مداربسته، حفاظ‌های مناسب و سایر تجهیزات بازدارنده برای پیشگیری از سرقت، به صاحبان شرکت‌ها و کارگاه‌ها خاطرنشان کرد: از رها کردن ادوات و ابزار آلات و وسایل قیمتی در محوطه کارگاه یا شرکت خودداری کرده و در صورتی که کارمند یا نگهبان اخراجی آن‌ها به قفل درهای ورودی و یا انبارها دسترسی داشته، در اسرع وقت نسبت به تعویض قفل اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =