نتایج انتخابات در مازندران اعلام شد 

نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری، روز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در استان مازندران برگزار شد.

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور، نتایج برخی از حوزه‌های انتخابیه استان مازندران که تاکنون مشخص شده به شرح زیر است:

عمران عباسی، مصطفی معلمی، کمال علیپور خنکداری و علی کشوری از حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی با کسب بیشترین آراء این حوزه به دور دوم راه یافتند تا در مرحله دوم، ۲ نماینده این حوزه انتخاب شود.

حسن حسن‌نتاج با ۶۹ هزار و ۷۲ رای و احمد فاطمی با ۴۰ هزار و ۹۳۸ رای از حوزه انتخابیه بابل برای نخستین بار به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

عبدالوحید فیاضی با ۲۳ هزار و ۲۹۰ رای از حوزه انتخابیه نور و محمودآباد برای دومین بار راهی مجلس شورای اسلامی شد.

کامران پولادی با ۲۷ هزار و ۲۹۰ رای از حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت برای نخستین بار به عنوان منتخب این حوزه، راهی مجلس شورای اسلامی شد.

غلامرضا شریعتی اندراتی با کسب ۳۸ هزار و ۸ رای از حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه برای دومین دوره، راهی مجلس شورای اسلامی شد.

رضا حاجی پور با ۲۸ هزار و ۴۱۵ رای از حوزه انتخابیه آمل برای بار دوم، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی شد.

سید شمس‌الدین حسینی با ۴۵ هزار و ۳۹۸ رای از حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس‌آباد برای دومین دوره به مجلس راه یافت‌.

علی اصغر باقرزاده با ۴۲ هزار و ۲۸۸ رای از حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار به عنوان فرد منتخب برای دومین دوره به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان مازندران ۴ منتخب به ترتیب آیت‌الله محمدباقر محمدی لایینی، آیت‌الله علی معلمی، آیت‌الله سید رحیم توکل و آیت‌الله سیدصادق پیشنمازی به مجلس خبرگان رهبری راه یافتند.

خبرنگار: نریمان حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1222678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =