بهترین تشکر از مردم انجام کار بی‌منت است

استاندار مازندران در همایش شهرداران استان مازندران گفت: بهترین تشکر از مردم بابت حضور در انتخابات، انجام کار بی‌منت و بر اساس الگوی انقلابی است.

به‌ گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در همایش شهرداران استان مازندران که در مجتمع شرکت نفت محمود آباد برگزار شد؛ ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شکست رسانه‌های بیگانه در تبلیغات علیه شرکت مردم در انتخابات بیان کرد: بهترین تشکر از مردم، بابت حضور در انتخابات، انجام کار بی‌منت و بر اساس الگوی انقلابی است که بتواند مردم را راضی کند.

حسینی پور ادامه داد: شهرداری‌ در صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان است و ارتباط نزدیکی با مردم دارد و انجام خدمات می‌تواند آنها را راضی کند و ارتقای کیفیت خدماتی و ایجاد زیست بهتر برای مردم، وظیفه اصلی شهرداری است.

استاندار مازندران، زیست‌پذیری با زیر مؤلفه‌های امنیت و رفاه، زمان‌بندی با زیر مؤلفه‌های ثبات فرهنگی و باز موقعیتی هویتی، خرد داشتن شهر، هویت و تعامل را از ویژگی های شهر خوب عنوان و تأکید کرد: هویت یعنی هرکسی به شهر ما وارد شد هویت ملی، دینی و محلی ما را حس کند.

استاندار مازندران، اضافه کرد: با توجه به برنامه آینده پژوهی، شهردار باید برنامه بلند مدت داشته باشد که شهردار بعدی بر روی این ریل حرکت کند و ایجاد چنین برنامه‌ای با مشورت دانشگاهیان باید تهیه شود.

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا استان مازندران در جمع مسئولان استانی و شهرداران استان ضمن تشکر از مردم و مسئولان بابت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و شهدای استان مازندران در مهرماه ۱۴۰۳ خبر داد و از مسئولان، تقاضای تهیه مقدمات این کنگره و به تصویر کشیدن تصویر شهدا و تهیه تولیدات فرهنگی کرد.

مسلمی گفت: در بحث برنامه‌های فرهنگی ایام نوروز، گروه‌های مختلفی در جنگل‌ها و سواحل داریم و از مسئولین فرهنگی خواهش می‌کنم اگر برنامه فرهنگی ندارند به سپاه کربلا اعلام کنند.

فرمانده سپاه کربلا به مسئولان منابع طبیعی توصیه کرد با بخش خصوصی و شهرداران برای انجام برنامه‌های خدماتی، عمرانی و فرهنگی هماهنگی لازم را انجام دهند.

وی همچنین به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مبنی بر نظارت بر کنسرت‌ها و مجوز دادن به آنها یادآور شد که دقت لازم را داشته باشند.

همایش شهرداران استان مازندران با حضور استاندار مازندران، فرمانده سپاه کربلا، احسان آهنگر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی دیوسالار، مدیرکل راه و شهرسازی، بهزاد برارزاده، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مازندران، روح‌الله علی‌زاده، فرماندار و حجت‌الاسلام سیداحمد جباری، امام جمعه شهرستان محمود آباد و شهرداران استان مازندران برگزار شد.

در این مراسم، جمعی از مدیران کل استان، معاونین و مدیران ستادی استانداری و شهرداران از عملکرد یکسال اخیر مجموعه تحت امر خود و برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده سال آتی را گزارش کردند.

در پایان مراسم از سروان پاسدار اسماعیل شکری‌زاده برای نجات جان کودکی که در روز انتخابات به داخل رودخانه افتاده بود، تقدیر شد.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1222896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =