۳ گزینه بزرگ بارسلونا برای جانشینی ژاوی

باشگاه بارسلونا برای انتخاب سرمربی جدید خود ظاهراً روی سه گزینه نظر دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مدیران باشگاه بارسلونا نه‌تنها از حالا در حال برنامه‌ریزی برای تقویت ترکیب این تیم برای فصل آینده هستند، بلکه در تلاش برای یافتن بهترین گزینه ممکن برای سپردن هدایت کاتالان‌ها هستند، چرا که ژاوی هرناندس اخیراً اعلام کرد در پایان فصل جاری از سمت مربیگری این تیم کنار خواهد رفت و خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسا هم با این تصمیم او موافقت کرده است. در هفته‌های اخیر از نام‌های مختلفی برای جانشینی ژاوی یاد شده است اما به نظر می‌رسد سه مربی بیشترین شانس را برای حضور روی نیمکت آبی‌واناری‌ها دارند.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا دنبال شکار گزینه نقل و انتقالاتی رئال مادرید

جرارد رومرو خبرنگار اسپانیایی در این خصوص مدعی شد؛ بارسلونا برای انتخاب سرمربی در سه‌راهی است. یکی از گزینه‌های آنها هانسی فلیک است، گزینه دیگر روبرتو دزربی و گزینه سوم لوئیس انریکه است و در این مورد آخر آنها وضعیت سرمربی پیشین خود در پاری‌سن‌ژرمن را به دقت زیرنظر دارند. برخی از مدیران باشگاه بارسلونا می‌خواهند انتخاب سرمربی جدید را به تعویق بیندازند تا ببینند آیا تغییرات قابل‌توجهی روی نیمکت تیم‌های مطرح اروپایی رخ خواهد داد یا خیر. آنها می‌خواهند لوئیس انریکه در میان گزینه‌های مدنظرشان باشد.

لوئیس انریکه که مربیگری را در سال ۲۰۰۸ با تیم بارسلونای B آغاز کرد، پس از هدایت تیم‌های رُم و سلتاویگو شد، در نهایت در سال ۲۰۱۴ هدایت بارسلونا را بر عهده گرفت و همراه با این تیم ۹ قهرمانی در رقابت‌های مختلف از جمله سه‌گانه قهرمانی در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ را تجربه کرد. قرارداد فعلی‌ او با پاری‌سن‌ژرمن یک فصل دیگر اعتبار دارد و بازگشت سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا به بارسلونا می‌تواند یک گزینه برای او باشد.

دزربی یکی دیگر از گزینه‌هایی است که گفته می‌شود شانس خوبی برای سرمربیگری بارسلونا دارد. شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» در این خصوص خبر داد؛ این مربی ایتالیایی بسیار مورد توجه بارسلونا قرار دارد، این در حالی است که او همچنین یک گزینه برای حضور روی نیمکت بایرن مونیخ است.

دزربی ۴۴ ساله همچنین در رادار باشگاه لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ در پایان فصل قرار دارد، این در حالی که نشریه «منچستر ایونینگ نیوز» خبر داده که در صورت اخراج اریک تن‌هاخ از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، سرمربی فعلی برایتون گزینه احتمالی برای جانشینی این مربی هلندی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =