در انتخابات ۱۱ اسفند امسال مردم حماسه آفریدند/ تیر دشمنان نظام به سنگ خورد

مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان خوزستان گفت:در انتخابات ۱۱ اسفند، مردم حماسه آفریدند و تلاش‌های دشمنان برای ناامید کردن مردم و کم رونق کردن انتخابات ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز: کریم کریمی تبار مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان در نشست هم اندیشی منتخبان عضو جبهه پایداری در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با ایسکانیوز عنوان کرد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی جریانی مبتنی بر عدالت محوری، عدالت باوری،حق باوری و مردم باوری و ولایت باوری است و در این سال‌ها اندکی از این تفکر و باور عقب نکشیده است. وی ادامه داد: در تفکر، راهبرد و اندیشه جبهه پایداری انقلاب اسلامی، انتخابات منشا تجلی اراده مردم است که محصول مردم سالاری دینی می‌باشد و ما بعنوان پیشگامان این عرصه به این دستاورد انقلاب افتخار می‌کنیم.

مسئول جبهه پایداری خوزستان افزود: در انتخابات ۱۱ اسفند مردم حماسه آفریدند و تلاش‌های دشمن برای ناامید کردن مردم و کم رونق کردن انتخابات ناکام ماند. کریمی تبار ادامه داد: در انتخابات تلاش کردیم جریان مومن و انقلابی مبتنی بر رای پاک و حلال رای بیاورند و تلاش جبهه بر رای سازی و اقناع فکری مردم برای حضور در پای صندوق رای بود.

وی گفت: باید تلاش کنیم این فضای سالم و مومنانه ادامه پیدا کند و نمایندگان خوزستان در فضای همدلی برای پیشرفت خوزستان همکاری کنند و جبهه آمادگی دارد در این زمینه همراهی کند.

مسئول جبهه پایداری خوزستان عنوان کرد: الحمدالله شاهد این بودیم که در انتخابات کسانی رای آوردند که باب میل مردم بودند و خاستگاه مردمی داشتند. در صورتی که برخی هزینه‌های نجومی کرده و به اربابان قدرت و ثروت وعده داده بودند که از سوی مردم طرد شدند تا پدرخوانده‌ها ناکام بمانند.

وی تصریح کرد: بنا شد تا در آینده‌ای نزدیک اعضای منتخب جبهه به طور مستمر در شورای مرکزی جبهه پایداری هم افزایی داشته باشند و تیمی منتخب از اساتید دانشگاه، صنعت، رسانه، فرهنگ و حوزه علمیه با این نمایندگان همفکری و تبادل نظر داشته باشند.

کریمی تبار در پایان اظهار کرد: خوزستان به لحاظ فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و کشاورزی ظرفیت بالایی دارد که متاسفانه در این دولت از ظرفیت‌ها کامل استفاده نشده و جریان سازی مردمی به صورت جامع شکل نگرفته که امیدواریم دولت در سالهای باقی مانده از عمر خود این ظرفیت‌ها را بتواند فعال کند و در خدمت مردم و انقلاب قرار دهد.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1224615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =