جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بیانیه‌ صادر کرد

به دنبال حمله وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا و نیز هتک حرمت زنان فلسطینی، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، طی بیانیه‌ای این حمله وحشیانه و غیرانسانی را محکوم و حمایت خویش از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، به دنبال حمله وحشیانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا و نیز هتک حرمت زنان فلسطینی، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، طی بیانیه‌ای این حمله وحشیانه و غیرانسانی را محکوم و حمایت خویش از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم ‌الله القاسم الجبارین

امشب که دعای افتتاح را می‌خوانید و به «نشکو إلیک فقد نبینا و غیبة ولینا» می‌رسید، به بیمارستان شفا فکر کنید...

درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...

از هفت روز پیش، رژیم صهیونیستی با یورش به بیمارستان الشفا، آن را به محاصره کامل نظامی درآورده‌اند؛ که در این یک‌هفته صهیونیست‌ها هرگونه جنایتی، از قتل عام بیماران و مجروحان گرفته تا انهدام بخش‌های مختلف بیمارستان الشفا را به اجرا گذاشته‌اند.

در این میان گزارشات تکان‌دهنده‌ و هولناکی در خصوص شکنجه، هتک حرمت و کشتار زنان فلسطینی محبوس در این بیمارستان نیز شنیده می‌شود.

مدعیان دروغین زن، زندگی و آزادی که ادعای حمایت از زنان را داشتند، امروز کجا هستند تا ناقضان واقعی حقوق بشر را از این مجامع حذف کنند؟ هرچند حضور اسرائیل در این مجامع، خود یک شوخی بزرگ با کلمه حقوق بشر است؛ اما اگر ادعای حقوق بشر حقیقت داشت، امروز باید نام اسرائیل از تمامی مجامع جهانی حمایت از حقوق زنان و کودکان حذف می‌شد.

کجاست فریاد بلند دولت‌های مسلمان که خانه‌ ظالم را بر سرش آوار کند؟ کجاست اتحاد، اعتراض و انتقامی که از همه‌جای جهان به سمت فلسطین جاری شود؟ چطور می‌توان خبر شهادت زنان و کودکان مظلوم فلسطینی را شنید و کاری نکرد؟ از کدام درد غزه بگوییم که این سکوت و انفعال شکسته شود؟

از محاصره سختی که موجب اتمام سوخت و قطع آب و برق در ماه مبارک رمضان شده‌ است؟ یا از بیمارانی که یکی پس از دیگری در نبود دارو جان می‌سپارند؟

یا از لباسی که برای پوشاندن تن زندگان و کفنی که برای پوشاندن اجساد مردگان نیست؟

از کدام جنایت بگوییم که تا وجدان‌های خفته بیدار شوند؟

ما دانشجویان تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، امروز در کنار ملت سلحشور ایران، ضمن محکومیت این اقدام غیرانسانی رژیم منحوس صهیونیستی، همچون گذشته فریاد نفرت از ستمگران را سر داده و حمایت خویش را از ملت مظلوم فلسطین، به ویژه مردم غزه اعلام می‌نماییم؛

که لبیک ما لبیک به سالار آزادگان جهان است؛

و نفرت ما از وحوش خون‌خوار انسان نماست.

خبرنگار: سارا حیدری

انتهای پیام/

کد خبر: 1225380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =