امباپه بازیکن رئال مادرید شد

بال فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن فصل آینده برای رئال مادرید بازی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیلیان امباپه که گفته می‌شود این هفته تصمیم خود مبنی بر ترک پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری را به مدیران این باشگاه فرانسوی اعلام کرده، ظاهراً پیش‌قراردادی با باشگاه رئال مادرید امضا کرده و این ستاره فرانسوی فصل آینده پیراهن کهکشانی‌ها را به تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

جانشین ام‌باپه مشخص شد

نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید با انتشار گزارشی مدعی شد که کیلیان امباپه قراردادی پنج ساله با رئال مادرید امضا کرده و در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق خواهد شد. او که با امضای این قرارداد تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۹ خود را به پرافتخارترین باشگاه اروپا متعهد می‌کند، گفته می‌شود در این تیم دستمزدی ۳۰ میلیون یورو در سال دریافت خواهد کرد.

نشریه اسپانیایی «آاِس» اخیراً خبر داده بود؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد امباپه ۲۵ ساله پیشنهادی دو ساله به ارزش ۱۶۰ میلیون یورو به این ستاره فرانسوی‌اش پیشنهاد داده، به امید اینکه بتوانند او را متقاعد کند تا پیشنهاد رئالی‌ها را رد کند.

باشگاه رئال مادرید که از سال ۲۰۱۹ امباپه را زیر نظر دارد، پیش از این در تابستان‌ ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به ترتیب با ارائه پیشنهادهایی به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو و ۱۲۰ میلیون یورو تلاش‌های ناموفقی برای به خدمت گرفتن این ستاره فرانسوی داشته است.

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، این فصل ۳۲ گل در ۳۱ بازی برای این تیم به ثمر رسانده، این در حالی است که تاکنون در ۲۹۱ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۲۴۴ گل و ۱۰۵ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =