قیمت اجاره آپارتمان در تجریش چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه‌ها در محله تجریش تهران می‌پردازیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، «تجریش» محله‌ایی در شمال شهر تهران، با امکانات بسیار خوب تفریحی، گردشگری، مذهبی، و تجاری است که توانسته به یکی از محبوب‌ترین و گران‌ترین محله‌های تهران تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

قیمت مسکن در اکباتان تهران چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

تجریش از سمت شمال به جعفرآباد، از سمت شرق به قیطریه و از غرب به الهیه دسترسی دارد. در جنوب تجربش نیز محله امانیه قرار گرفته است. این محله معروف و می‌توان گفت لوکس‌نشین تهران از قدمت بسیار زیادی برخوردار است که در حدود ۱۰۰۰ سال پیش با عنوان طجرشت شناخته می‌شد.

اگر مایل هستید از آخرین وضعیت اجاره مسکن در این محله مشهور تهران مطلع شوید در ادامه با ما همراه باشید.

شما با دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شاید هنوز هم بتوانید در جنوب تهران صاحب خانه شوید، ولی در محله تجریش با این بودجه می‌توانید یک آپارتمان ۱۲۵ متری اجاره کنید. این آپارتمان ساخت سال ۱۴۰۱ است و ۲ اتاق خواب دارد. همچنین، برای اجاره یک واحد نوساز با زیربنای ۸۵ متر باید یک میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان سرمایه داشته باشید.

یک آپارتمان ۷۵ متری دو خوابه در تجریش تهران با ۲۳۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه ۳۳ میلیون تومان قابل اجاره است. این واحد ۸ سال سن دارد.

واحد ۱۲۰متری دیگری در این محله، با دو اتاق خواب در حالی که ۴ سال از ساخت آن می‌گذرد با دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه اجاره داده می‌شود.

آپارتمان ۷۵ متری دیگری در تجریش، خیابان دربند، در حالی که هشت سال از ساخت آن می‌گذرد و یک اتاق خواب دارد، با ۳۲۰ میلیون تومان پول ودیعه قابل اجاره است.

یک واحد دیگر با زیربنای ۶۵ متر، نوساز و تک خواب با ودیعه ۵۰۰ میلیون تومانی و کرایه ماهیانه ۲۸ میلیون تومان اجاره داده می‌شود.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصادآنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1226673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =