واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری، رشد ۲۸ درصدی داشته‌اند

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری، در زمینه تولید ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته، برق و الکترونیک، مواد پیشرفته، محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی، فناوری زیستی و صنایع غذایی فعالیت دارند که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۸ درصد افزایش یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، محمدحسین قنبری رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: در یک سال اخیر، ۹ واحد صنعتی استان به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان‌ کشور اضافه شده‌اند.

وی افزود: این واحدها در زمینه تولید ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته، برق و الکترونیک، مواد پیشرفته، محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی، فناوری زیستی و صنایع غذایی فعالیت دارند که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۸ درصد افزایش یافته‌اند.

محمد حسن قنبری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از ۱۱۰ امتیاز پیش‌بینی‌شده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره‌مند شوند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان، مطابق با سطح فناوری محصول، به سه گروه واحدهای فناور، نوآور و نوپا، تقسیم می‌شوند.

خبرنگار: پریسا کنارنگ

انتهای پیام/

کد خبر: 1227803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =