آتش سوزی انبار کیف در خیابان صاحب جم/ آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل، لکه گیری و تخلیه دود هستند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در انبار کیف در خیابان صاحب جم خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: صبح امروز یک انبار در خیابان صاحب جم پایین تر از خیابان انبار گندم دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 08:37 صبح امروز به سامانه 125 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و به دنبال آن 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل آتش سوزی یک ساختمان قدیمی به وسعت 80 متر بود که در گذشته کاربری مسکونی داشته اما در حال حاضر به انبار و کارگاه تبدیل شده بود که مقدار زیادی مواد اولیه تولید کیف در حجم زیاد در آن نگهداری می شد.

وی اضافه کرد: در داخل حیاط نیز اجناس تولید شده وجود داشت و در داخل اتاق ها نیز اجناس روی هم چیده شده بود همچنین در طبقه منفی یک نیز ظروف حاوی چسب و تینر که برای تولید محصولات استفاده می شد، وجود داشت.

ملکی بیان کرد: آتش از قسمت ورودی ساختمان آغاز شده و به اجناس داخل حیاط سرایت کرده و به سرعت در حال گسترش بود، گفتنی است که آتش به منزل مجاوز نیز سرایت کرده بود در حالی که 3 نفر در آن ساختمان حضور داشته و محبوس شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و به طور هم زمان در هر دوساختمان عملیات را آغاز کردند.ابتدا 3 نفری که در داخل ساختمان محبوس شده بودند را بدون آسیب دیدگی خارج و به فضای باز انتقال دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پایان گفت: آتش به سرعت تحت کنترل آتش نشانان در آمد و از گسترش و سرایت به مقدار زیادی از اجناس خصوصا مواد اولیه جلوگیری شد.در حال حاضر آتش کاملا خاموش شده است و آتش نشانان مشغول ایمن سازی محل، لکه گیری و تخلیه دود هستند و تا دقایقی دیگر محل حادثه را ترک خواهند کرد.

701

کد خبر: 879367

وب گردی

وب گردی