سیدصالحی: استقلال شفر از نظر شرایط روحی و روانی پیشرفت فراوانی کرده/ پرسپولیس به بازیساز نیاز دارد

بازیکن اسبق سرخابی ها گفت: شفر بازیکنان استقلال را از نظر روحی و روانی به سطح بالایی رسانده و با وجود ضعف هایی که در ابتدای بازی با سیاه جامگان شاهد آن بودیم رفته رفته شرایط استقلال بهترشد.

مهدی سید صالحی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با بازی روز گذشته استقلال گفت: استقلال در شروع کار بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و از شادابی هفته های گذشته برخوردار نبود که بخشی از این موضوع مربوط به استراحت دادن به برخی از بازیکنان کلیدی استقلال در این بازی بود.

وی ادامه داد: شفر بازیکنان استقلال را از نظر روحی و روانی به سطح بالایی رسانده است و با وجود ضعف هایی که در ابتدای بازی شاهد آن بودیم با تغییرات تاکتیکی مناسبی که صورت گرفت رفته رفته شرایط استقلال بهتر شد و در نهایت شاهد برد پرگا استقلال بودیم.

سید صالحی در رابطه با وضعیت این روزهای پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: پرسپولیس تا اواخر سال گذشته بهترین تیم ایران بود اما قهرمانی زودهنگام کمی از عطش بازیکنان این تیم را کم کرد و انگیزه آن ها را کاهش داد.

بازیکن اسبق پرسپولیس همچنین افزود: در این بین نبود بازیکن بازیساز در ترکیب پرسپولیس کاملا به چشم می آید و نمی دانم مشکل مسلمان چیست که کمتر به بازی گرفته می شود اما حضور او با توجه به اینکه توانایی فراوانی در بازیسازی دارد در مقطع کنونی می تواند کمک شایانی به پرسپولیس کند. البته فراز و نشیب برای هر تیمی پیش می آید و پرسپولیس نیز از اینن قائده مستثنی نیست. پرسپولیس همچنان تیم باکیفیتی است و از بازیکنان خوبی برخوردار است و می تواند بار دیگر با همان کیفیت گذشته بازی کند.

606

کد خبر: 919750

وب گردی

وب گردی