امتحانات پایان ترم دانشجویان در ترم جاری به صورت مجازی برگزار می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود امتحانات پایان ترم دانشجویان در ترم جاری به صورت مجازی برگزار شود و آموزش‌های عملی دانشجویان نیز فعلا تا مشخص شدن وضعیت، تعطیل خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، منصور غلامی به وضعیت دانشگاه‌ها همزمان با قرار گرفتن در پیک چهارم بیماری کرونا ویروس اشاره و اظهار کرد: در شرایط فعلی ما بر اساس نظر ستاد ملی مقابله با کرونا حضور دانشجویان و کارمندان در دانشگاه ها را در شرایط سخت تری قرار دادیم و تا شرایط مساعد نباشد قائدتا این وضعیت باید ادامه پیدا کند.

وزیر علوم تاکید کرد: اگر در پایان ترم یعنی بعد از خرداد به شرایط زرد و آبی برگردیم، دانشگاه ها می توانند در خصوص حضور دانشجویان برای آموزش های عملی خود تصمیم گیری کنند.

غلامی از تصویب دستورالعمل دریافت هزینه های چاپ و پذیرش چاپ مقاله برای دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: مقاله دانشجویان دکتری دو نوع هزینه دارد، اول اینکه مقاله را به داوران ارائه می دهند و سپس به دلیل بررسی وضعیت علمی، به داوران هزینه ای پرداخت می شود و هزینه دوم در بخش چاپ است که باید توسط دانشجو پرداخت شود.

وی تاکید کرد: بنا بر دستورالعملی که تا چند روز آینده ابلاغ خواهد شد، هزینه چاپ مقاله دانشجویان مشخص شده و اگر کسی خارج از دستورالعمل هزینه ای دریافت کند، تخلف کرده و این موضوع قابل پیگیری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =