دریافت سه دوز واکسن شرط حضور دانشجویان در راهیان نور

معاون فرهنگ‌سازی سازمان بسیج دانشجویی دریافت سه دوز واکسن را شرط ثبت نام دانشجویان در راهیان نور جنوب دانست، گفت: تعداد دانشجویان بازدیدکننده از مناطق جنگی یک سوم سال‌های گذشته است.

محسن جهانی  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به برگزاری راهیان نور جنوب برای دانشجویان اظهار کرد: اعزام دانشجویان به مناطق جنگی جنوب از پنجم اسفندماه آغاز شده است. همچنین تمامی گروه‌ها باید تا پایان اسفندماه از این مناطق بازگردند.

وی درباره تعداد دانشجویان شرکت کننده در راهیان نور عنوان کرد: امسال به علت بیماری کرونا تعداد دانشجویان بازدیدکننده از مناطق جنوب حدود یک سوم سال ‌های گذشته است.

معاون فرهنگ‌سازی سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه اعزام گروه‌های دانشجویی برای بازدید از مناطق جنگی تحت عنوان راهیان نور به صورت استانی برگزار می‌شود، گفت: به این علت هنوز آمار دقیقی از تعداد دانشجویان شرکت‌کننده در راهیان نور  وجود ندارد  چرا که برخی استان‌ها هنوز در حال ثبت‌نام هستند و استان‌های دیگر گروه‌های خود را اعزام کرده‌اند. در نتیجه تا پایان اسفندماه نمی‌توان آمار دقیقی ارائه داد.

وی اضافه کرد: امسال راهیان نور جنوب با شعار جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. هچنین برنامه‌های ویژه درباره موضوعات گفته شده برای دانشجویان در یادمان هویزه اجرا خواهد شد.

دوز سوم شرط ثبت نام در راهیان نور

وی با تاکید بر اینکه دریافت سه دوز واکسن شرط ثبت‌نام دانشجویان در راهیان نور جنوب است، گفت: سازمان بسیج دانشجویی بنا به دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا، شرط دوز  سوم را  به تمامی نواحی خود در استان‌ها اعلام کرده است. همچنین در طول مدت برگزاری اردو استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از نصف ظرفیت در محل اسکان الزامی است. 

جهانی تصریح کرد: مدت اردوی راهیان نور پنج روز است  که در این مدت دانشجویان از المان‌ها و یادمان‌ها و مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند. 

معاون فرهنگ‌سازی سازمان بسیج دانشجویی در پایان با اشاره به اردوی راهیان نور علمی - تخصصی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی یادآور شد: این اردوها در بازه زمانی 15 تا 30 بهمن ماه و در استان هرمزگان برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =