تعویض‌های پرسپولیس بهتر از استقلال بود / نتیجه عادلانه تساوی برای دربی ۹۹

بازیکن پیشکسوت سرخابی‌ها با بررسی عملکرد پرسپولیس و استقلال در دربی ۹۹ گفت: تساوی دو تیم پایتخت، نتیجه عادلانه‌ای برای دو تیم بود.

سید مهدی سید صالحی، بازیکن پیشکسوت سرخابی‌ها درباره عملکرد دو تیم استقلال و پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایسکانیوز گفت: در همان ابتدا اکثر فوتبال دوستان معتقد بودند که بدلیل وقفه ایجاد شده در لیگ باید شاهد افت بازی دربی باشیم اما تعطیلی لیگ باعث این نشد که جذابیت بازی کم شود.

او ادامه داد: معمولا چند روز قبل از شروع دربی، بازیکنان و کادر فنی بشدت تحت استرس قرار می‌گیرند و تماشگران، آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهند اما در این بازی هیچ کس نگرانی خاص نداشت؛ شاید دلیل اصلی آن نبود تماشگران بود.

بازیکن پیشسکوت سرخابی‌ها با اعلام رضایت از نتیجه بازی، افزود: تساوی بهترین نتیجه دربی۹۹ بود چون هر دو تیم مستحق پیروزی بودند؛ پس تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

بیشتر بخوانید

تساوی داغ سرخابی‌ها در شب سرد دربی/ استقلال و پرسپولیس امتیازها را تقسیم کردند

او با انتقاد از تصمیم ساپینتو برای خارج کردن روزبه چشمی، بیان کرد: ساپینتو در تعویض‌هایش می‌توانست بهتر عمل کند، استقلال از تعویض روزبه چشمی ضربه خورد و تعویض‌های ساپینتو استقلال را به عقب کشاند که از این لحاظ آبی‌ها ضربه خوردند؛ البته دروازه‌بان استقلال هم در صحنه گل دوم پرسپولیس می‌توانست در دروازه بماند و تصمیم به خروج اشتباه نگیرد.

سید صالحی با تمجید از تعویض‌های یحیی گل‌محمدی، اظهار کرد: تعویض‌های پرسپولیس بهتر از استقلال بود و محمد عمری که بجای امید عالیشاه به میدان آمد، عملکرد درخشانی داشت.

او با بیان اینکه پرسپولیس در دقایق ابتدایی بهتر ظاهر شد و استقلال هم در دقایق میانی نیمه اول به بازی برگشت، تشریح کرد: قرمزها حملات خوبی را آغاز کردند و استقلال در ابتدا کنترل بازی را از دست داد ولی توانست به بازی برگردد و تا پایان نیمه اول، بازی را برابر کند.

بازیکن پیشسکوت سرخابی‌ها با بررسی ترکیب استقلال، معتقد است که ساپینتو می‌توانست بجای ترکیب ۲-۴-۴ از ۱-۴-۱-۴ استفاده کند و با این ترکیب استقلال موفق‌تر ظاهر می‌شد و شاید از بازی برنده بیرون می‌آمد.

او در انتها با نگاه کارشناسی به عملکرد ولسیانی که موفق شد در مقابل استقلال دبل کند، بیان کرد: هرچند که ولسیانی دو گل به ثمر رساند اما در خط دفاعی پسپولیس، آنطور که باید ندرخشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1164562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =