فولاد دنبال جذب منشا

تیم فوتبال فولادخوزستان به دنبال جذب گادوین منشا مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فولاد خوزستان روز گذشته برابر صنعت‌نفت آبادان متوقف شد تا شاگردان جواد نکونام به مانند بازی رفت، در بازی برگشت هم ناکام در کسب امتیاز کامل باشند و از مجموع ۶ امتیاز دربی خوزستان تنها ۲ امتیاز را کسب کرده باشند.

تیم فوتبال فولادخوزستان که تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ‌قهرمانان آسیا محسوب می‌شود برای تقویت خود دست به خرید بازیکنان جدید شده است. یکی از خریدهای جذاب این تیم روبرتو تورس کاپیتان سابق اوساسونا اسپانیا بود. او بیش از دو هفته است که در این شهر به سر می‌برد ولی در کمال تعجب باردیگر نامش در لیست فولاد خوزستان دیده نمی‌شود و دلیل عدم حضورش پر بودن لیست خارجی‌های فولاد خوزستان است که به این تیم اجازه صدور کارت بازی را نمی‌دهد.

فولاد بهترین تیم ایران از نگاه IFFHS / سپاهان و استقلال به ترتیب دوم و سوم/ خبری از پرسپولیس نیست!

کریستوفر کنت، آیاندا پاتوسی و موسی کولیبالی ۳ بازیکن خارجی فولاد هستند که باید یکی از آنها از لیست خارج شود تا این بازیکن بتواند کارت بازی خود را دریافت کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که آیاندا پاتوسی بازیکنی خواهد بود که از این تیم جدا می‌شود تا جا برای روبرتو باز شود. مقصد احتمالی پاتوسی آلومینیوم اراک یا مس کرمان خواهد بود.

از طرفی فولادی‌ها مشکل بزرگ گلزنی دارند که این امر باعث شده تا جوادنکونام به دنبال یک مهاجم گلزن باشد. گادوین منشا مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس که توانست فصل گذشته با ۱۴ گل در لباس مس رفسنجان عنوان آقای گلی لیگ را بدست بیاورد گزینه اصلی تقویت خط حمله فولاد خواهد بود و شنیده‌ها حاکی از آن خواهد بود که توافق اولیه با این بازیکن به انجام رسیده است. چند تیم لیگ برتری دیگر نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن خواهند بود ولی حضور با فولاد در لیگ قهرمانان قطعا برای این مهاجم جذاب‌تر خواهد بود.

جواد نکونام دیروز در نشست خبری بعد از دیدار با صنعت نفت‌آبادان اعلام کرد که موسی کولیبالی از لیست این تیم کنار گذاشته شده و با این حرکت جا برای گادوین منشا باز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =