بازیکن سابق الهلال: فولاد یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ قهرمانان آسیاست

پیشکسوت الهلال عربستان به بازیکنان این تیم هشدار داد که بازی برابر فولاد ایران را دست کم نگیرند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فولاد ایران از ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه چهارم اسفند، در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

شاگردان جواد نکونام در پنج دیدار از هفت مسابقه قبلی خود در لیگ قهرمانان، دروازه خود را ظرف پنج بازی بسته نگه داشته‌اند و هنوز شکستی متحمل نشده‌اند. فولاد تاکنون شباب الاهلی، الغرافه و الفیصلی را یک بار و آهال ترکمنستان را دو بار با نتایج مشابه یک بر صفر شکست داده که تأثیر خط دفاعی مستحکم این تیم در این بردها به چشم می‌آید.

زمان بازی فولاد - الهلال مشخص شد

سلطان بن نصیب، بازیکن پیشین تیم الهلال درخصوص تقابل قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا با فولاد ایران اظهار داشت: بازیکنان الهلال بدانند که فولاد یکی از قوی‌ترین تیم‌هایی است که در لیگ قهرمانان شرکت کرده است. ما باید مراقب باشیم، خودمان را پیروز بازی ندانیم و به رقیب احترام بگذاریم. دیدار سخت و بسیار مهمی پیش رو داریم و بازیکنان هوشیار باشند.

پیروز این مسابقه روز یکشنبه هفتم اسفند مقابل برنده دیدار الدحیل قطر - الشباب عربستان صف‌آرایی می‌کند تا فینالیست غرب آسیا مشخص شود. اوراوا رد دایموندز ژاپن از منطقه شرق به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =