اعزام ۱۰۰ هزار دانشجو به مناطق جنگی در قالب اردوهای راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ از اعزام حدود ۱۰۰ هزار دانشجو در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی خبر داد.

صادق مفرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اعزام حدود ۱۰۰ هزار دانشجو در قالب اردوهای راهیان نور از دانشگاه‌های سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: اعزام این گروه‌ها آغاز شده و تا ۲۱ اسفندماه ادامه دارد.

اعزام اردوهای راهیان نور دانشگاه آزاداسلامی از چه زمانی آغاز می‌شود؟ + جدول

وی با بیان اینکه حدود ۱۱ هزار دانشجو از دانشگاه‌های استان تهران برای بازدید از مناطق جنگی به جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند، گفت: علاوه بر این دانشجویان، تعدادی نیز به عنوان خادم ثبت کرده‌اند و همراه با گروه‌های اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با اشاره به اینکه اردوهای راهیان امسال با سال‌های گذشته متفاوت است، عنوان کرد: تلاش شده تا این اردوها در نوروز ۱۴۰۲ با هدف روایت پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف به جنوب کشور اعزام شوند.

وی با تصریح بر اینکه دانشجویان امسال علاوه بر شنیدن روایت‌های اتفاقات ۸ سال دفاع مقدس، با دستاوردها و نتایج علمی کشور نیز از نزدیک آشنا می‌شوند، گفت: به همین منظور نیز غرفه‌هایی در مناطق جنگی برپا شده که حاوی دستاوردهای علمی است. در آنها دستاوردهای علمی به نمایش گذاشته می‌شود. 

مفرد با تاکید بر بگره زدن مفاهیم خدمت‌رسانی به مردم و پیشرفت عنوان کرد: ما در ستاد ملی راهیان پیشرفت و قرارگاه ملی راهیان نور تلاش داریم تا بین ایثار رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس با مجاهدت‌ دانشمندان و محققان ارتباط معنایی برقرار کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1172573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =