اعزام اردوهای راهیان نور دانشگاه آزاداسلامی از چه زمانی آغاز می‌شود؟ + جدول

زمان آغاز اعزام اردوهای راهیان نور و تعداد نفرات اعزامی در واحدهای دانشگاه‌ آزاداسلامی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تأثیرات فرهنگی راهیان نور بر نسل جوان کشور به ویژه دانشجویان و آشنایی آنان با ارزش‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باعث شده تا اردوهای راهیان نور هر سال برگزار شود. بیشتر این کاروان‌ها هم‌زمان با تعطیلات نوروز و تابستان به مناطق غرب کشور اعزام می‌شوند. همچنین مناطق مرزی استان خوزستان به ویژه منطقه شلمچه از مقصدهای پرطرفدار این گروه‌های دانشجویی و مردمی است. 

شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی باید در نقش قرارگاه فرهنگی ظاهر شود 

در این ارتباط علی مظفری مسئول سازمان هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به ایسکانیوز می‌گوید: اردوهای راهیان نور واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۰ بهمن ماه آغاز شده و  ۲۵ اسفندماه تمام کاروان‌ها باید بازگردند. 

وی معاونت فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج دانشجویی را متولی و برگزار کننده اردوهای راهیان نور معرفی می‌کند و گفت: در این باره معاونت فرهنگی فعالیت‌های مربوط به اداری و آیین نامه‌ای را انجام می‌دهد و بسیج دانشجویی نیز  فعالیت‌های اجرایی را انجام می‌دهد. 

وی با بیان اینکه بر اساس تصمیمات اخذ شده، حدود ۲ درصد از دانشجویان هر واحد دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند باید به اردوهای راهیان نور اعزام شوند؛ اما با توجه به مشکلات اقتصادی و سایر موضوعات دیگر، به احتمال بسیار حدود ۱ درصد از دانشجویان اعزام شوند. 

در جدول زیر تاریخ اعزام کاروان‌ها و تعداد نفرات و تعداد کاروان‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: 

انتهای پیام/

کد خبر: 1169260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =