چمران: لیست ساختمان‌های ناایمن منتشر نخواهد شد

رئیس شورای شهر تهران گفت: در صورتی که شهردار تهران لیست ساختمان‌های ناایمن را به بنده بدهد آن را در اختیار اعضا قرار می‌دهم، اما این به این معنی نیست که لیست ساختمان‌های ناایمن را منتشر کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهدی چمران در حاشیه برگزاری نوبت عصر یکصدوسی‌ویکمین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با جلسه نوبت عصر جلسه امروز اظهار کرد: در جلسه عصر امروز نیز همانند جلسه صبح، به تبصره‌های بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران پرداخته خواهد شد و با توجه به تعداد تبصره‌ها پیش‌بینی می‌شود که بررسی تبصره‌ها تا پایان جلسه امروز به اتمام نرسد.

اختلاف نظر شورا و شهرداری در انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن / مراکز دولتی با آتش‌نشانی همکاری نمی‌کنند

وی تصریح کرد: با این شرایط احتمال دارد فردا نیز جلسه‌ای با حضور اعضا در صحن شورا در باب ادامه بررسی تبصره‌ها برگزار شود.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در ارتباط با موضوع مولدسازی و اظهارات شهردار تهران در این مسئله گفت: در این زمینه نیز شهرداری تهران بر اساس قوانین و مقررات و آیین‌نامه مجاز به انجام اقدامات لازم است و مشکلی وجود ندارد.

چمران در ادامه با اشاره به صحبت‌های عضو شورای شهر تهران مبنی بر عدم ارائه لیست ساختمان‌های ناایمن از سوی شهرداری و همچنین پاسخ شهردار تهران مبنی بر آمادگی ارسال لیست ساختمان‌های ناایمن به شورای شهر تهران، گفت: در این زمینه نیز دادستانی و وزیر کشور صحبت‌هایی را داشته‌اند و ما نیز در صورتی که لیست ساختمان‌ها در اختیارمان قرار بگیرد آن را در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار می‌دهیم البته این به این معنی نیست که لیست ساختمان‌های ناایمن منتشر شود.

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت تملک معارضین پروژه یادگار امام خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز امیدواریم تفاهمنامه‌های مورد نظر با دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت دفاع و ارتش به امضا برسد و مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =