واکنش معاون فرهنگی دانشگاه صدا و سیما به ریزش دیوار خوابگاه شهید آوینی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه صداوسیما نسبت به ریزش سقف خوابگاه شهید آوینی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، ریزش قسمتی از سقف یکی از اتاق‌های خوابگاه شهید آوینی دانشگاه صداوسیما در شب قدر نگرانی‌هایی برای دانشجویان ایجاد کرد.

گلایه فعالان صنفی از فرسودگی خوابگاه‌های دانشجویی/ بررسی ایمنی خوابگاه‌ها بر عهده کدام نهاد است؟

سید محمد مهدی موسوی‌مهر، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه صداوسیما با اشاره به اینکه برخی دانشجویان افتتاح خط جدید مترو در این محل را عامل ایجاد حادثه می‌دانستند، گفت: پیش از افتتاح مترو، شهرداری پس از بررسی‌هایی نظر کارشناسی خود را اعلام کرده است که آن مکان خوابگاه ارتباطی با مترو ندارد.

وی با اشاره به ریزش سقف خوابگاه پسرانه شهید آوینی گفت: در ریزشی که اخیرا اتفاق افتاده، گچ سقف ریخته که علت آن نم و رطوبت بوده است و هیچ ربطی به مترو ندارد.


موسوی‌مهر با اشاره به اهمیت خوابگاه دانشجویی ادامه داد: مهم‌ترین مسئله ما خوابگاه دانشجویی و فرسودگی خوابگاه‌های دانشجویی است. خوابگاه شهید آوینی دانشگاه صداوسیما در مقایسه با خوابگاه دانشگاه‌های دیگر جزو خوابگاهای خوب و با امکانات به حساب می‌آید.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه صداوسیما تصریح کرد: دائما به خواگاه‌ها سر می‌زنیم و ماهی یکبار با دانشجویان دیدار می‌کنیم. ما پیگیر خوابگاه جدید برای دانشجویان هستیم.

وی با اشاره به درخواست ساختمان جدید برای خوابگاه ادامه داد: درخواست خوابگاه جدید دادیم به دلیل اینکه ذیل سازمان صداوسیما هستیم؛ وزارت علوم هزینه خوابگاه و غذا را به ما نمی‌دهد؛ حتی حقوق اساتید ما را نیز سازمان صداوسیما تامین می‌کند. قبل از عید نوروز جلساتی با مدیران مربوطه سازمان صداوسیما تشکیل شد و برخورد خوبی داشتند. تصمیات خیلی خوبی در این زمینه گرفته شده است. قرار است که دو شبکه‌ی رادیویی و تلویزیونی جابه‌جا شوند و یک خوابگاه نزدیک به دانشگاه با ساختمان جدید به خوابگاه وِیژه دانشجویان اختصاص داده شود.

موسوی‌مهر با تاکید بر ایجاد خوابگاه متاهلی گفت: خوابگاهی که اکنون در اختیار دانشجویان دختر دانشگاه صداوسیما است، به متاهلین اختصاص داده خواهد شد. پروسه‌ای باید طی شود تا فرایند مناسب سازی انجام شده و قابل استفاده برای دانشجویان متاهل باشد. ما به طور جدی پیگیر ساختمان جدید برای خوابگاه هستیم.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

کد خبر: 1177943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =