هشدار مجدد حماس به رژیم موقت صهیونیستی/  این رژیم نباید هیچ حماقتی مرتکب شود

سخنگوی جنبش حماس امروز یکشنبه با هشدار مجدد به رژیم موقت صهیونیستی، تأکید کرد که این رژیم نباید هیچ حماقتی مرتکب شود.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس امروز یکشنبه با هشدار مجدد به رژیم موقت صهیونیستی، تأکید کرد که این رژیم نباید هیچ حماقتی مرتکب شود.

غافلگیری‌هایی آینده علیه رژیم صهیونیستی، به نفع فلسطین است

شبکه خبری المیادین به نقل از قاسم گزارش داد، اگر صهیونیستها حماقت کنند، پاسخ مقاومت به آن، بزرگتر و فراتر از انتظار این رژیم خواهد بود و حماس، همچنان به مبازه مشروع خود علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

این اظهار نظری در واکنش به خبرهای روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی بود که فاش کردند رژیم صهیونیستی قصد دارد به سیاست ترور رهبران و فرماندهان گروههای مقاومت روی آورد؛ حتی اگر این مسئله به افزایش تنش بین طرفین منجر شود.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، به وزرای کابینه خود دستور داده است که در مصاحبه‌های خود با رسانه‌ها به این مسئله نپردازند.

برخی از رسانه‌های اسرائیلی نیز با اشاره به اینکه حماس، رژیم صهیونیستی را که در حال حاضر ضعیف شده است، به درد سر می‌اندازد، تأکید کردند: حماس از طریق پیوند دادن نوار غزه با بمباران از لبنان، علیه اسرائیل، اعلام جنگ کرده است.

احمد المدلل عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی هم گفت که رژیم صهیونیستی در وضعیت نامساعدی قرار دارد؛ زیرا حمایت آمریکا که هیچ گاه از صهیونیستها متوقف نشده بود، در مرحله آتی، به خاطر رفتار مسئولان این رژیم، کمرنگ خواهد شد؛ زیرا این رفتار، خوشایند مسئولان آمریکایی و غربی نیست.

«اسحاق بریک» از ژنرال‌های باسابقه ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس سابق کمیته رسیدگی به شکایات نظامیان هم در تأیید این ضعف گفته بود که قدرت بازدارندگی این رژیم در برابر گروههای مقاومت از بین رفته و همین مسئله، عامل ضعف تل‌آویو شده است.

المدلل با اشاره به این اعتراف بریک، گفت: همه آمار و ارقام و سخنرانی اخیر نتانیاهو حاکی از این است که سرنوشت سیاه رژیم [صهیونیستی] از مهمترین نتایج جنگ آینده خواهد بود. ارتش اسرائیل در ۲۰ سال اخیر و با فرماندهی پنج رئیس ستاد مشترک، بسیار وخیم است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، آماده جنگ در چند جبهه نیست، در پایان تأکید کرد، ارتش این رژیم، با شکاف بی‌سابقه‌ای روبروست و در وضعیت خطرناکی قرار دارد.

پایان پیام/

کد خبر: 1178638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =