بازار سیاه دربی، پر رنگ‌تر از قرمز و آبی / بلیت‌های مافیایی که با قیمت سرسام‌آور به فروش می‌روند

متأسفانه هواداران استقلال و پرسپولیس که از حضور در ورزشگاه آزادی جا می‌ماندد، برای تماشای دربی از خرید بلیت‌های بسیار گران قیمت از افراد ناشناس، استقبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، فردا چهارشنبه آخرین بازی جام حذفی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. بازی که هم فینال است و هم دربی.

اصلی‌ترین موضوعی که خارج از مباحث فنی در جریان است، بحث بلیت فروشی و جایگاه هوادارن دو تیم است. با توجه به اینکه در اواسط لیگ، اعلام شده بود که استادیوم آزادی نیاز به تعمیرات دارد، از تکمیل ظرفیت این ورزشگاه برای بازی‌ها خود داری شده است.

منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و سرپرست سازمان لیگ در گفت‌وگویی اظهار کرد:  حدود ۳۵ هزار بلیت برای بازی دربی در نظر گرفته شده است.

پلیس فتا درباره تبلیغات جعلی فروش بلیط داربی هشدار داد

سیدصالحی، پیشکسوت استقلال و پرسپولیس چندی پیش درباره کاهش ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی دربی، به ایسکانیوز گفته بود: باتوجه به وضعیت ورزشگاه، کاهش ظرفیت اقدام محتاطانه و مناسبی است. در هرصورت رقابتی که با تماشاگر زیاد برگزار شود جذابیت بیشتری دارد اما نمی‌شود احتیاط را فدای جذابیت کرد.

اتفاقات دربی گذشته مانع از این می‌شود که دوستداران فوتبال گمان کنند که دربی ۱۰۱ تنها ۳۵ هزار هوادار خواهد داشت چرا که در دربی پیشین حتی با اعلام اینکه تنها ۱۵ هزار تماشاگر حضور پیدا خواهند کرد قبل از بازی شاهد جمعیت بالایی بودیم که وارد استادیوم شده بودند. اما فارغ از همه این اینها تماشاگران زیادی بودند که با خرید بلیت‌های بسیار گران قیمت از افراد ناشناس، وارد ورزشگاه شدند. این اولین باری نبود که افراد ناشناس در بازار سیاه، بلیت‌های دربی را با قیمت سرسام‌آور به فروش می‌رساندند. متأسفانه هواداران سرخابی‌ از خرید این بلیت‌ها استقبال می‌کنند و حتی با توجه به اینکه هنوز بسیاری از هوادارن بلیتی تهیه نکرده‌اند و خوهان تماشای بازی تیمشان در ورزشگاه هستند، این افراد طعمه خوبی برای مافیای بیلت فروشی دربی خواهند بود.

به گزارش ایسکانیوز، قیمت بلیت‌های طبقه دوم، ۵۰ هزارتومان،  سکوهای پشت دروازه ۱۰۰ هزارتومان و سکوهای روبروی جایگاه ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است. ضمن اینکه برای جایگاه VIP ظرفیت فروشی قائل نشده‌اند. اکنون که حدود ۲۴ ساعت تا دربی ۱۰۱ باقی مانده،  همه بلیت‌ها در سامانه رسمی بلیت فروشی به اتمام رسیده است اما به نظر می‌رسد که فردا قبل از آغاز حساس‌ترین بازی جام حذفی، هواداران دو تیم برای ورود دقیقه نودی به استادیوم بیایند و در اینجا هم ممکن است سود زیادی نصیب مافیاهای سوجو شود.

همچنین معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا با تذکر درباره تبلیغات جعلی فروش بلیط دربی، عنوان کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری دربی پایتخت، شاهد تبلیغات واهی با عنوان فروش و واگذاری بلیت این مسابقات از سوی مجرمان سایبری هستیم. تاکنون تعدادی تارنمای مجرمانه و شماره حساب از سوی این پلیس مسدود شده و پرونده قضائی بر علیه مرتکبین تشکیل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1183580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =