صادقی: ورزش بانوان تعطیل نمی‌شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با واگذاری سوله‌های مدیریت بحران به سازمان مدیریت بحران، ورزش بانوان تعطیل نمی‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورا با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و سازمان ورزش گفت: ما همیشه گلایه می کنیم از اقداماتی که انجام نمی شود و البته اگر انجام  شود جا دارد که تشکر کنیم.  

وی ادامه داد: من در جلسات گذشته تذکراتی مبنی بر لزوم واگذاری سوله های مدیریت بحران به سازمان مدیریت بحران داشتم و جا دارد تشکر کنم از انعقاد تفاهم نامه بین دو سازمان مدیریت بحران و  ورزش که این مهم را به سرانجام رساندند.

بهترین زمان ورزش برای زنان و سلامت قلبشان چه موقعی است؟

صادقی در ادامه افزود: در این راستا ذکر چند نکته لازم است؛ این واگذاری نه تنها مانع تعطیلی ورزش بانوان نمی شود بلکه امکان استفاده از سوله های مدیریت بحران که قبلا در اختیار سازمان ورزش نبوده را نیز برای ورزش بانوان  فراهم می کنم .

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی از افراد منافعی داشتند و مخالف این واگذاری بودند و دارند فضا سازی هایی می کنند مبنی بر اینکه با این واگذاری فضای ورزشی بانوان کم می شود این در حالی است که با این تفاهم نامه نه تنها ورزش بانوان تعطیل نمی شود بلکه با کیفیت و فراوانی بهتر استفاده از سوله ها برای ورزش بانوان فراهم خواهد بود.

صادقی در ادامه اظهارات خود بیان داشت: دومین تشکر بنده مربوط به تشکیل ستاد ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد می باشد.

وی ادامه داد: من چندی پیش در نطق پیش از دستور نسبت به عدم تشکیل این ستاد گلایه کرده بودم و امروز جا دارد بابت صدور و امضای  احکام اعضای این ستاد از شهردار تهران تشکر کنیم و برای آقای باقری به عنوان نایب رییس شورای عالی ستاد سلامت اداری و مبارزه با فساد آرزوی توفیق دارم. انتظار این است که این ستاد نسبت به برگزاری جلسات به مانند قبل و  اصلاح فرایند ها و توجه ویژه  به موضوع شفافیت اقدام نماید.

صادقی در ادامه گفت: این موضوعات نشان می دهد گلایه های اعضای شورا توسط شهردار تهران شنیده می شود و نسبت به اصلاح و رفع نقایص اقدام می کنند.

صادقی در ادامه افزود: البته بنده تذکری هم به شهرداری دارم از این باب که ؛ شهرداری تهران ملزم به ارایه لایحه برنامه عملیاتی در کاهش تورم و افزایش تولید ظرف یک ماه به شورا بود اما این یک ماه منقضی شده است  و  درخواست بنده این است هر چه سریعتر این لایحه  به شورا بیاید.

وی افزود: اعضای محترم همچنانکه نسبت به کاهش نرخ بلیط  مترو را ورود کردند درخواست داریم  نسبت به دیگر موارد نیز ورود کنند و با کار کارشناسی شاهد کاهش نرخ مصوباتی که موجب فشار اقتصادی به اقشار مردم می شودف و یا ایجاد فرصت های اشتغال توسط شهرداری باشیم.

صادقی در ادامه اظهار داشت: آقای امانی تذکری دلسوزانه و خیرخواهانه دادند از این باب که  شهرداری نسبت به حفظ سرمایه های اجتماعی و زحماتی که در محلات سالیان سال کشیده شده دقت کند و نباید  کاری نکند که  این سرمایه از بین برود.

صادقی افزود: این تذکر به حق است اما از طرفی مکرر تذکراتی داده شد و خود من چندین بار نسبت به  عدم تمکین و توجه اعضای شورا و اعضای ستاد راهبری مشارکت محله ای تذکر دادم که چرا این ستاد تعیین تکلیف نمی شود و رییس این ستاد انتخاب نمی شود.

 وی ادامه داد: متاسفانه نه جوابی داده شده و نه کار موثری  انجام شده لذا همانطوری که به حق انتظار داریم شهرداری به مصوبات شورا  تمکین کند به طریق اولی اعضای شورا که در تصویب مصوبات نقش دارند نیز باید به مصوبات تمکین کنند شاید اگر ستاد تعیین تکلیف شده بود شاهد این موارد که متذکر شدند نمی بودیم .

پایان پیام/

کد خبر: 1186187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =