۸۴ فقره برداشت غیرقانونی از کارمزد وام بانکی توسط یک کارمند

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از بازداشت و دستگیری یک کارمند بانکی خبر داد که ۸۴ فقره برداشت غیرقانونی از کارمزد تسهیلات بانکی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسین رجبی اظهار داشت: احدی از کارکنان یکی از بانک‌های مستقر در قزوین با سوء‌استفاده از موقعیت شغلی نسبت به برداشت مبالغ غیرقانونی از محل واریزی‌های بانک اقدام می‌کرد.

پلیس فتا هشدار داد؛ از اعلام رمز کارت بانکی به فروشندگان پرهیز کنید

وی ادامه داد: این کارمند مبالغی از  ۳۰۰ هزار ریال تا ۱۲ میلیون ریال که جمعاً بیش از ۸۱۰ میلیون ریال است را در ۸۴ فقره از کارمزدهای مربوط به تسهیلات بانکی را  که متعلق به بانک بوده، به نفع خودش به صورت غیرقانونی برداشت کرده است.

رجبی اضافه کرد: برای نامبرده بعد از دستگیری با توجه به اقرار صریح به اتهام اختلاس پرونده‌ای در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب قزوین تشکیل شد. در این زمینه مدایران مربوطه به دلیل عدم نظارت و کنترل مناسب با کوتاهی در وظایف خود موجب بروز این تخلف شده‌اند.دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین در پایان خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولان در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مردم و مبارزه با فساد باید نظارت بیشتری بر کارکنان خود داشته باشند؛ در غیر این صورت بر اساس مصادیق ترک فعل با مدیران خاطی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =