ساختمان جدید مرکز مشاوره دانشگاه شریف افتتاح شد

ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه صنعتی شریف امروز ۲۶ تیرماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ساختمان جدید مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه صنعتی شریف امروز ۲۶ تیرماه  در سالن جابر ابن حیان افتتاح شد. در این مراسم محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رسول جلیلی رئیس دانشگاه شریف و جمعی از استادان و دانشجویان حضور داشتند.

افزایش ۲ برابری بودجه مراکز مشاوره دانشگاه‌ها نسبت به سال گذشته

زلفی گل در این آیین افتتاحیه این ساختمان بیان کرد: من به سهم خود تشکر از خیرین دانشگاه صنعتی شریف دارم. البته تشکر ویژه‌ تر را از هیئت امنای این دانشگاه و گروه خیرین بنیان حامیان دارم.

وی گفت: خیرین آموزش عالی برای این حوزه نعمت هستند. چون آنها فرهنگ سالم و بخشنده بودن را در جامعه گسترش می‌دهند.

وزیر علوم تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بدون نوبت و اتلاف وقت در خدمت خیرین حوزه آموزش عالی است.

همچنین رسول جلیلی رئیس دانشگاه شریف بیان کرد: در حال حاضر اهمیت حوزه سلامت روان به همه ثابت شده است. بنابراین مرکز مشاوره شریف باید همیشه در خدمت دانشجویان باشد. همچنین سطح خدمت رسانی باید در بالاترین سطح  ممکن قرار بگیرد.

لزوم ارتقا خدمات مشاوره در دانشگاه شریف

در ادامه این مراسم، مهدیه برزگری مدیر مرکز مشاوره دانشگاه شریف اظهار کرد: ساخت ساختمان جدید و بازسازی ساختمان قبلی با کمک‌های بنیان حامیان شریف انجام شد.

وی گفت: بنده سالهاست که به عنوان درمانگر خدمت می‌کنم. مشکلات مرکز قبلی را درک کرده‌ام و همیشه آرزو داشتم که ای کاش روزی بیاید که این مرکز در شان دانشجویان دانشگاه شریف باشد.

برزگری گفت: بنیان حامیان بذر امید را در دل دانشجویان و استادان این دانشگاه کاشتند. بنده و همکارانم امیدواریم که امانتدار خوبی باشیم.

در ادامه نیز علی اکبر ابوالحسنی معاون دانشجویی دانشگاه تصریح کرد: خدمات مشاوره‌ای در دانشگاه شریف باید ارتقا پیدا کند. این ساختمان جدید نیز با حمایت رسول جلیلی رئیس دانشگاه و هیت امنا انجام شده است. مرکز مشاوره نتیجه همدلی بین استادان، مددکاران و کارشناسان دانشگاه است.

معاون دانشجویی دانشگاه شریف بیان کرد: ساختمان و محیط مرکز مشاوره قبلی استرس‌زا بود و احساس بدی القا می‌کرد. اما مرکز مشاوره جدید آماده خدمت رسانی به دانشجویان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1190036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =