زاکربرگ دنبال قلاب برای برگرداندن کاربران تردز

مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا، به تازگی در جلسه‌ای با کارمندانش اعلام کرد که بیش از نیمی از کاربران تردز این شبکه اجتماعی جدید را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار علم و فناوری ایسکانیوز؛ تردز یا رقیب توییتر پنج روز پس از راه‌اندازی‌اش در ماه گذشته توانست بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را به خود جلب کند، اما هم‌اکنون زاکربرگ اعلام کرده که تعداد کاربران این پلتفرم به شدت ریزش داشته و باعث شده که او برای جذب کاربران به دنبال «قلاب» باشد.

برنامه مبتنی بر متن متا، که برای رقابت با توییتر طراحی شده است، تنها در پنج روز به ۱۰۰ میلیون کاربر رسید و از این نظر زمان چت‌جی‌پی‌تی برای رسیدن به همان نقطه عطف را شکست داد. با این حال، گروه فناوری در تلاش است تا اکثریت آنها را حفظ کند.

بیشتر بخوانید:
تردز و هر چیزی که باید در مورد اپلیکیشن جایگزین توییتر بدانید

زاکربرگ اعلام کرد: اگر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر ثبت‌نام شده کرده باشند، در حالت ایده‌آل عالی خواهد بود که تمام یا حتی نیمی از آنها در پلتفرم باقی بمانند. ما هنوز در این مرحله قرار نگرفته‌ایم.

او این افت را عادی خواند و اعلام کرد که با افزودن ویژگی‌های دیگر تردز، اوضاع بهتر خواهد شد.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، چند وقت پیش گفت که تردز روی «ویژگی‌های گم‌شده آشکار» مانند موضوعات پرطرفدار، هشتگ‌ها، ترجمه، امکان مشاهده لایک‌ها و فید «فالو کردن» که فقط پست‌های کاربرانی را که می‌شناسید نشان می‌دهد، کار می‌کند.

به گزارش رویترز، اما مدیر ارشد محصولات متا افزود که متا همچنین در حال کار روی قلاب‌هایی است تا کاربران را به بازگشت به برنامه تشویق کند، مانند اطمینان از اینکه افرادی که در برنامه اینستاگرام هستند می‌توانند تردزهای مهم را ببینند.

علاوه براین، تردز در زمان راه‌اندازی به‌دلیل ویژگی‌ها و عملکرد محدود خود مورد انتقاد قرار گرفته بود. متا از آن زمان ویژگی‌های جدیدی، مانند فیدهای جداگانه و ترجمه پست‌ها به زبان‌های مختلف را اضافه کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1191678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =