دانشگاه آزاد واحد علوم و فناوری پردیس هیئت علمی وابسته جذب می‌کند

فراخوان جذب عضو هیئت علمی وابسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس با هدف جذب نخبگان علمی شاغل در پارک فناوری پردیس اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فراخوان جذب عضو هیئت علمی وابسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس ویژه مدیران عامل، مدیران فنی و کارشناسان تحقیق و توسعه شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس اعلام شد.

چه کسانی می‌توانند در دانشگاه آزاد اسلامی هیئت علمی وابسته شوند؟

این فراخوان در راستای پاسخگویی و حل مسائل و شبکه‌سازی نخبگان و پژوهشگران علمی شاغل در پارک فناوری پردیس صورت می‌گیرد.

از اهداف این طرح می‌توان به ارتقای سطح آموزش و پژوهش در دانشگاه بر مبنای توانمندی‌های جدید، استفاده بیشتر از ظرفیت‌های صنایع در دانشگاه و توسعه دیپلماسی علمی و فناوری در بستر فعالیت‌های بین‌المللی به‌خصوص در سطح کشورهای جهان اسلام اشاره کرد.

داشتن مدرک دکتری تخصصی، ارائه درخواست متقاضی به واحد دانشگاهی به همراه شناسنامه علمی و تأیید عضویت شرکت در پارک فناوری پردیس از شرایط عمومی داوطلبان عضویت به‌عنوان هیئت علمی وابسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس اعلام شده است.

رشته‌های موردنیاز این دوره از فراخوان جذب هیئت علمی وابسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس، حسابداری، حقوق، کامپیوتر، مدیریت و معماری اعلام شده که هشت استاد برتر این فراخوان پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ستاد مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در ترم آینده به‌عنوان عضو هیئت علمی وابسته در دانشگاه آزاد واحد علوم و فناوری پردیس مشغول به فعالیت خواهند شد.

از مزایای عضویت به عنوان هیئت علمی وابسته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و فناوری پردیس می‌توان به راهنمایی و مشاوره پایان‌نامه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، تدریس در مقاطع مختلف تحصیلی و فعالیت تحقیقاتی و پژوهشی در چارچوب مقررات دانشگاه اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند درخواست و مدارک خود را به نشانی پست الکترونیکی heiatelmi@pardisiau.ac.ir ارسال و با شماره ۰۹۱۹۷۲۱۰۴۰۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1191853

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =