فرصت مجدد ثبت‌نام متأخرین مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد فراهم شد

فرصت مجدد ثبت نام متأخرین مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به اطلاع آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی که فرم صلاحیت عمومی را تکمیل کرده و در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه نشده‌اند و یا داوطلبانی که نسبت به تکمیل فرم صلاحیت های عمومی اقدام و به منظور مصاحبه ثبت نام نموده و موفق به حضور در جلسه مصاحبه در موعد مقرر نشده‌اند، می رساند از امروز سه شنبه ۱۰ مرداد تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۵ مرداد می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی http://azmoon.org نسبت به ثبت نام برای شرکت در مصاحبه اقدام کنند.

داوطلبان توجه داشته باشند که این آخرین فرصت ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه است.

همچنین داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه نشده اند و یا قبلاً به منظور مصاحبه ثبت نام کرده و موفق به حضور در جلسه مصاحبه در موعد مقرر نشده اند، در تاریخ اعلام شده در سایت فوق نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در مصاحبه اقدام کنند.

شایان ذکر است زمان و محل انجام مصاحبه با تاخیر داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان که به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد، هفته آینده اطلاع رسانی خواهد شد .

انتهای پیام/

کد خبر: 1192158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =