۴ نشریه واحد تبریز رتبه «الف» را در ارزیابی نشریات کشور کسب کردند

معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز از کسب رتبه الف نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین بار متوالی میان نشریات دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، رحیم وکیل زاده معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز از کسب رتبه الف نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین بار متوالی خبر داد.

وی افزود: بنابه اعلام نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی سال ۱۴۰۱ نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس https://journals.msrt.ir/؛ نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اعم از نشریه «بهداشت مواد غذایی»، «آسیب‌شناسی درمانگاهی دامپزشکی»، «مدیریت بهره‌وری»، «اکوفیزیولوژی گیاهان زراعی» برای دومین سال پیاپی رتبه «الف» را کسب کرده‌اند و همچنین نشریه علمی «آموزش و ارزشیابی» حائز رتبه «ب» شده است.

وکیل زاده در خصوص نشریه علمی «بهداشت مواد غذایی» گفت: این نشریه از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد و در سیزدهمین سال فعالیت خود قرار دارد که در حال حاضر ۴۹ شماره از این نشریه به سردبیری دکتر گیتی کریم، دکتر حمید میرزایی و مدیر مسئول دکتر افشین جوادی، مدیر داخلی دکتر شهرام حنیفیان با همکاری ۱۲ عضو هیأت تحریریه داخلی و خارجی و داوران حاذق از سطح کشور به چاپ رسیده و در فهرست نشریات هسته پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) قرار دارد.

معاون پژوهش و فناوری واحد تبریز به نشریه علمی «مدیریت بهره‌وری» اشاره کرد و گفت: این نشریه که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نموده در هفدهمین سال فعالیت خود قرار دارد و در حال حاضر ۶۵ شماره از این نشریه به سردبیری و مدیر مسئولی دکتر سلیمان ایران‌زاده و مدیر داخلی دکتر هوشنگ تقی‌زاده و با همکاری ۱۳ عضو هیأت تحریریه داخلی و خارجی و داوران حاذق از سطح کشور به چاپ رسیده و در فهرست نشریات هسته پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) قرار دارد.

وی افزود: نشریه علمی «آسیب‌شناسی درمانگاهی دامپزشکی» که از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز نموده، هم اکنون در شانزدهمین سال فعالیت خود قرار دارد و در حال حاضر ۶۴ شماره از این نشریه به سردبیری دکتر داریوش مهاجری و مدیر مسئولی دکتر علی حسن‌پور و مدیر داخلی دکتر داوود کاظمی و با همکاری ۹ عضو هیأت تحریریه داخلی و داوران حاذق از سطح کشور؛ به چاپ رسیده است و در چارک Q۱ پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) قرار دارد.

وکیل زاده گفت: نشریه علمی «اکوفیزیولوژی گیاهان زراعی» که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز نموده، هم اکنون در هفدهمین سال فعالیت خود قرار دارد و در حال حاضر۶۶ شماره از این نشریه به سردبیری دکتر مهرداد یارنیا، مدیر مسئولی دکتر محمدحسین کاظمی و مدیر داخلی دکتر فرهاد فرح‌وش با همکاری ۹ عضو هیأت تحریریه و داوران حاذق از سطح کشور؛ به چاپ رسیده است و در چارک Q۱ پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) قرار دارد.

وی افزود: نشریه علمی «آموزش و ارزشیابی» که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز نموده، هم اکنون در شانزدهمین سال فعالیت خود قرار دارد و در حال حاضر ۶۱ شماره از این نشریه به سردبیری دکتر سیدداود حسینی‌نسب، مدیر مسئولی دکتر علی‌اصغر کوشافر و مدیر داخلی مهندس یوسف ستاری و همکاری ۸ عضو هیأت تحریریه و داوران حاذق از سطح کشور؛ به چاپ رسیده است و در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه شد.

وکیل زاده تاکید کرد: نشریات مذکور در پایگاه‌های گوگل اسکالر (Google Scholar) و دواج (DOAJ) و سایر پایگاه‌های داخلی نمایه شده است.

کد خبر: 1193945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =