چابک سازی و تقویت اعضای هیئت علمی در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی کردستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان در بیستمین نشست هیات امنای این دانشگاه گفت: چابک سازی، چالاک سازی و تقویت کمی و کیفی بنیه اعضای هیئت علمی از جمله اهم برنامه های یک سال گذشته این دانشگاه بوده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، قباد میمنت آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان  کردستان در بیستمین نشست هیات امنای این دانشگاه با اشاره به اسناد تحولی اظهار کرد: چابک سازی، چالاک سازی و تقویت کمی و کیفی بنیه اعضای هیئت علمی از جمله اهم برنامه های یک سال گذشته این دانشگاه بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۳ هزار و ۱۵۰ دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکتری در ۲۷۲ رشته و با پشتوانه تعداد ۳۲۷ عضو هیات علمی و تعداد ۳۱۳ نفر کارمند شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان به تحصیل اشتغال دارند.

میمنت آبادی با اشاره موفقیت های صورت گرفته در سال گذشته، گفت: مجموعه های کشاورزی، شیلات، زنبورداری در واحد سنندج، راه اندازی مجدد شدند و کلینیک سیار دامپزشکی در روستاهای استان کردستان راه اندازی گردید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان افزود: در سال گذشته ۷ رشته در مقطع کارشناسی ارشد به رشته های موجود در این استان اضافه گردیده و مرکز رشد این دانشگاه نیز به سطح یک کشوری ارتقا پیدا کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: سال گذشته تعداد ۱۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان به رتبه دانشیاری ارتقاء یافتند که در نوع خود بی نظیر بود و این در حالی است که از ابتدای تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج تا پارسال تنها ۸ نفر به این عنوان دست پیدا کرده بودند.

میمنت آبادی خاطر نشان کرد: در سال گذشته از مجموع ۸ مجله در حال انتشار در واحد سنندج، ۳ مجله علمی پژوهشی به سطح A  ارتقا پیدا کردند و مجله زبان و ادبیات فارسی واحد سنندج موفق به اخذ نمایه ISC از پایگاه استنادی نشریات جهان اسلام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تاکید کرد: تمام اسناد تحولی از جمله فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بر اساس منویات مقام معظم رهبری تدوین شده و با همت مجموعه مدیریتی، این دانشگاه روند روبه رشد مطلوبی داشته است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1194223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =