هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار می‌شود

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به مدت سه روز و به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی به مدت سه روز از دوم لغایت چهارم شهریور ماه با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان و بیش از ۱۱۰ معاون دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ماجرای صرف بودجه تغذیه دانشگاه‌ها در موارد دیگر چه بود؟ + پاسخ سازمان امور دانشجویان

اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان درباره این نشست گفت: الگوسازی و انتقال تجربه در حوزه‌های گوناگون بسیار مهم و ضروری است، به همین منظور برگزاری نشست معاونان دانشجویی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها به منظور همفکری و تبادل نظر معاونان دانشجویی در خصوص مسائل، اهداف و سیاست‌های حوزه دانشجویی و آخرین تحولات و اقدامات صورت گرفته در این حوزه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: هفتاد و دومین نشست معاونان دانشجویی به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه مراغه برگزار می شود و معاونان دانشجویی با شرکت در این نشست می‌توانند با ارائه دیدگاه‌های خود در جهت اعتلای دانشگاه‌ها و حل مسائل دانشجویان گام بر دارند.

وی درباره بخش‌های مختلف این نشست اظهار کرد: این نشست در چند بخش کلی از جمله آسیب‌شناسی فضای دانشجویی از جهت سلامت روان با رویکرد آمادگی دانشگاه‌ها برای شروع سال تحصیلی، تحلیل فضای سیاسی دانشگاه‌ها، بررسی مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر دو توانمندسازی آن‌ها برگزار می‌شود.

ارژنگ در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر بخش‌های این نشست می‌توانیم به بخش تخصصی الگوی تامین مالی تغذیه، ارائه آیین‌نامه‌های جدید (سرآمدان، کمیسیون موارد خاص، ورزش‌های فناورانه)، ارائه گزارشی درباره وضعیت شوراهای صنفی ـ رفاهی دانشجویی، شورای تخصصی دانشجویی و بحث و تبادل نظر معاونان دانشجویی درباره چالش‌های حوزه دانشجویی اشاره کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =