بسیج اساتید می‌تواند محور برنامه‌های علمی باشد

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور اعتقاد دارد که بسیج اساتید براساس تخصص استادان می‌تواند محور برنامه‌های علمی باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا مردانی در دوره دانش افزایی و توانمند سازی اساتید بسیجی که با محوریت جهاد تبیین در مشهد برگزار شد، کمک به اعتلای آموزش عالی، انسجام بخشی و تعالی سازمانی، کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی کشور و جهادتبیین و امیدآفرینی را از جمله اولویت‌های مهم این سازمان مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

اساتید دانشگاه در مساجد به مردم مشاوره حقوقی ارائه دهند

وی انسجام بخشی و تعالی سازمانی را نخستین الویت این سازمان برشمرد و گفت: ما برای جذب و نقش آفرینی حداکثری اساتید دانشگاه‌ها و حضور ا آنان در بسیج اساتید متناسب با تخصص و تجارب آنان تلاش می کنیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید همچنین بر ضرورت حضور بسیج اساتید در محوریت برنامه‌های علمی تاکید کرد و افزود: بسیج اساتید می تواند محور برنامه‌های علمی باشد.

مردانی کمک به اعتلای آموزش عالی را دومین اولویت این سازمان در سال جاری برشمرد و بر تقویت کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره برای تولید متون دینی و تحول در علوم انسانی تاکید کرد. 

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، جهاد تبیین و امیدآفرینی را از دیگر اولویت های این سازمان عنوان کرد و افزود: هر دانشگاه باید برای خودش یک شبکه جهادگر تبیین ایجاد کند.

مردانی ادامه داد: انتظار می رود بسیج اساتید در سراسر کشور رصد هوشمندانه و نقد حکیمانه نسبت به موضوعات مهم را مورد توجه قرار بدهند. 

وی بسیج اساتید را چشمان بینای مردم نسبت به موضوعات مهم و اصلی کشور دانست و بیان کرد: اساتید بسیجی باید نسبت به تمام موضوعات حساس شوند و عکس العمل نشان بدهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =