الگوی تأمین مالی حوزه تغذیه و رفاهی دانشجویان بررسی می‌شود

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان بیان کرد که نشست معاونان دانشجویی با دو رویکرد الگوی تأمین مالی حوزه تغذیه و رفاهی دانشجویان و بررسی برخی اتفاقات سال گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در بازدید از دانشگاه مراغه ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(ع) از همکاران خود در دانشگاه مراغه که پذیرای این نشست شدند، قدردانی کرد و گفت: سازمان امور دانشجویان و دانشگاه مراغه باهم در یک‌سو میزبان این نشست هستیم و هردو مخاطب میهمانان در نقد و پیشنهادات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: 

ماجرای صرف بودجه تغذیه دانشگاه‌ها در موارد دیگر چه بود؟ + پاسخ سازمان امور دانشجویان
 

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه برگزاری چنین نشستی در دانشگاه مراغه موجب تجربه‌اندوزی برای دانشگاه مراغه خواهد شد، افزود: نشست معاونان دانشجویی از نوع نشست کاری است و ما هدفمان این نیست که در یک دانشگاهی چند روز به دور هم جمع شویم و همدیگر را ببینیم و از اماکن تاریخی بازدید کنیم.

ارژنگ ضمن تأکید بر اینکه به دنبال خروجی خوبی از این نشست هستیم؛ اظهار کرد: هفتادو دومین نشست معاونان دانشجویی با دو رویکرد الگوی تأمین مالی حوزه تغذیه و رفاهی دانشجویان و بررسی برخی اتفاقات سال گذشته و فضای سیاسی دانشگاه‌ها دوم تا چهارم شهریور ماه برگزار می‌شود.

وی به احترام، تکریم، ارزش‌گذاری، نظم در بخش‌های مختلف، بهداشت ایمنی و امنیت این نشست اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: نشست باید به‌گونه‌ای باشد که غنا و پربار بودن جلسه را میهمانان متوجه شوند و احساس کنند خروجی خوبی دستگیرشان شده است.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در خصوص اهمیت انعکاس این نشست گفت: هم مهمان و هم میزبان دوست دارد که کار به شکل مناسبی انعکاس پیدا کند و ازآنجا که مراغه مرکز استان نیست، ولی ارزش ذاتی و تاریخی زیادی دارد، این ارزش باید بیشتر نشان داده و منعکس شود.

وی افزود: درست است که این نشست یک نشست کاری است، ولی نشست کاری منتج به نتایج روشن باید به مردم و دانشجویان منتقل شود.

ارژنگ امیدآفرینی و اعتمادسازی سازی را در نتیجه کار رسانه‌ای پر اهمیت شمرد و گفت: باید دانشجویان بدانند نفراتی هستند که برآن‌ها کار می‌کنند و برای مثال چند روزی را نشسته‌اند و فقط حول مسئله غذای آن‌ها در دانشگاه به گفتگو و تأمل می‌پردازند، پس انعکاس امید و ضرورت اعتمادسازی و انتقال دغدغه‌مندی مسئولین از اولویت‌های این نشست است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1195256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =