دکتر طهرانچی روز پزشک را به جامعه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی روز پزشک را به همه اعضای خدوم این حوزه در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است: “با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبرخاتم (ص) و اهل بیت‏ کرامش ‏که چراغ راه بشریت‏ اند”.

در دین مبین اسلام دانش پزشکی همسان علم و از شریف ترین علوم به شمار آمده است. روز پزشک فرصت مغتنمی است که تلاش های ارزنده جامعه پزشکی قدردانی شود. مسلماً فرهنگ غنی ایران اسلامی، افراد شایسته ای را تربیت کرده است که علم و اندیشه شان با آموزه های اخلاقی و انسانی همراه بوده است و در سایه ارزش های دینی و توحیدی, علم را در خدمت انسانیت و رشد فضیلت‌های اخلاقی قرار داده اند.

بی شک تلاش های فداکارانه پزشکان در شرایط سخت و پر مشقت کاری که برای نجات زندگی و درمان درد و رنج جسمی و روحی هم نوع خود از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند، ستودنی و ارزشمند است.

باعث افتخار است که مجموعه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی هم با تمام ظرفیت به کمک آموزش شبکه بهداشت و درمان کشور آمده است و توانسته بخشی از این بار سنگین حوزه سلامت را بر عهده بگیرد. جا دارد از زحمات گرانقدر و دلسوزانه خانواده پزشکی دانشگاه تشکر کرده و روز پزشک را به همه اعضای خدوم این حوزه در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم.

امیدوارم این عزیزان همچون گذشته در راه خدمت به مردم شریف ایران از هیچ کوششی دریغ نداشته باشند؛ برای همه آنان از درگاه خداوند متعال، عزت، سلامتی و توفیق روز افزون مسالت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1195297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =