راسموس هویلوند به منچستریونایتد پیوست

بازگشت خرید شگفت‌انگیز یونایتدی‌ها خنده را به لب هواداران این تیم پیش از دیدار حساس با آرسنال آورده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از بی‌ساکر، راسموس هویلوند، خرید جدید یونایتد، ممکن است اولین بازی‌اش را برای تیم جدیدش برابر آرسنال انجام دهد. این بازیکن جوان به دلیل مصدومیت در اردوی پیش‌فصل هنوز برای تیم جدیدش راهی میدان نشده است.

بیشتر بخوانید:

عربستان به‌دنبال جذب ستاره منچستریونایتد

دانمارک روز سه‌شنبه (دیروز) فهرست ۲۳ نفره‌اش را برای مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ برابر سن‌مارینو و فنلاند اعلام کرد که چند نام آشنا در این لیست دیده می‌شود. پیر امیل هویبرگ از تاتنهام و کریستین اریکسن از منچستریونایتد از چهره‌های اصلی این تیم هستند. یکی دیگر از موارد قابل توجه حضور راسموس هویلوند بود که در تابستان امسال به یونایتد پیوست اما هنوز برای تیم جدیدش بازی نکرده است. این در حالی است که بسیاری او را با ارلینگ هالند آقای گل فصل قبل لیگ برتر انگلیس مقایسه می‌کنند.

در بهترین حالت، هواداران یونایتد می‌توانند در دیدار حساس برابر آرسنال در امارات ستاره دانمارکی را در ترکیب تیم‌شان ببینند.

مهم‌ترین غایب یونایتد در این دیدار میسون مونت است. مونت در جریان شکست مقابل تاتنهام مصدوم شد و به این ترتیب در دیدار آتی تیمش غایب خواهد بود. او بعد از دیدارهای ملی می‌تواند بار دیگر در ترکیب تیمش به میدان برود. 

مونت با ۶۰ میلیون پوند (۷۶ میلیون دلار) از چلسی به اولدترافورد نقل مکان کرد. او پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۱ تلاش کرد بتواند در چلسی احیا شود ولی در نهایت تصمیم به رفتن از این تیم گرفت. او در هر دو بازی یونایتد در این فصل عملکردی پایین‌تر از حد استاندارد ارائه داد و هواداران یونایتد نگرانند او نتواند خودش را با برنامه‌های تن‌هاخ وفق دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1196315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =