آیین‌نامه کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویان بازنگری می‌شود

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فرهنگی وزارت علوم از برنامه این دفتر برای بازنگری آیین‌نامه کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی ذوالفقارزاده از بازنگری آیین‌نامه کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویان خبر داد و گفت: آیین نامه کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها در سال ۹۳ یعنی حدود یک دهه قبل تصویب شده بود. بر این اساس و به منظور رفع اشکالات قبلی و توجه با اقتضائات و شرایط جدید، تصمیم به بازنگری این آیین نامه گرفتیم.

بیشتر بخوانید:

حفظ کرسی‌های زبان فارسی اولویت وزارت علوم برای ارتقای دیپلماسی علمی

وی در ادامه تصریح کرد: ما در وزارت علوم از فعالان دانشجویی و اساتید دعوت کردیم تا نظرات خود را در خصوص آیین نامه کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها ارائه دهند.برای این منظور و برای نظرسنجی از فعالان دانشجویی آیین نامه در سامانه هدف(همیاری دانشگاهیان در فرهنگ) قرار گرفت.

ذوالفقارزاده با اشاره به تغییرات آیین نامه کرسی‌های آزاد اندیشی اظهار کرد: برگزاری جشنواره برهان برای کیفی‌سازی کرسی‌های آزاداندیشی یکی از بخش‌هایی است که به این کرسی‌ها اضافه خواهد شد.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان خاطر نشان کرد: پس از پایان بازنگری، آیین نامه کرسی‌های آزاد اندیشی برای تصویب نهایی در کمیته‌های تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی می‌شود و در نهایت از سوی این شورا به تصویب خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =