بایرن مونیخ و منچستریونایتد دنبال جذب مارک آندره ترشتگن / آیا دروازه‌بان آلمانی از بارسلونا جدا می‌شود؟

طبق گزارشات رسیده به روزنامه ال ناسیونال مارک آندره ترشتگن در تیررس بایرن مونیخ و منچستریونایتد قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ال ناسیونال، مارک آندره ترشگتن مورد نظر بایرن مونیخ و منچستر یونایتد قرار گرفته است و بر اساس داده‌ها به‌زودی این دو غول فوتبال اروپا برای جذب این بازیکن اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

 اعتراف تلخ یک بازیکن منچستریونایتد درباره کریستیانو رونالدو

بایرن مونیخ با توجه به مصدومیت مانوئل نویر به‌شدت به‌دنبال جذب یک دروازبان است و طبق گزارشات رسیده به روزنامه ال ناسیونال آنها به سمت مارک آندره ترشتگن میل دارند، این در حالی است که مانوئل نویر در سن ۳۷ سالگی بعد از عمل ساق پای خود به‌زودی به تمرینات گروهی بایرن مونیخ اضافه می‌شود و از طرف دیگر آنها یک دروازبان بیست و سه‌ساله را روی نیمکت خود دارند.

 مدیران ورزشی منچستر یونایتد هم بعد از عملکرد بد اونانا و ناکامی‌های این تیم در بخش دفاعی و جدایی داوید دخیا دروازبان کهنه کار خود پس از ۱۲ سال، حالا به فکر جذب ترشتگن افتادند و احتمالا به زودی برای جذب این بازیکن اقدام خواهند کرد.

با این وجود خیلی بعید به نظر می‌رسد که مارک آندره ترشتگن به جدایی از بارسلونا فکر کند،چرا که او در پایان ماه آگوست قرارداد خود را با بارسلونا تا سال 2028 تمدید کرد و از طرف دیگر مارک آندره ترشتگن با توجه به قراردادی که امضا کرده است احتمالا دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا تمام خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =