درخواست وزیر علوم از شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره آیین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وزیر علوم نیز درخواست‌هایی درباره سیاست گذاری در حوزه‌های آمایش سرزمینی و آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی مطرح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه این شورا اظهار داشت: همانطور که شورای عالی انقلاب فرهنگی موظف است در راستای موضوعات علم و فناوری و فرهنگی اجتماعی سیاست‌گذاری و اسنادی را مصوب کند؛ موظف است به نظارت، راهبری و ارزیابی مصوبات نیز بپردازد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جذب اعضای هیئت علمی در راستای قانون جوانی جمعیت

وی با اشاره به دستور جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دستور جلسه امروز ارائه گزارش دقیق و تفصیلی وزیر علوم بود، دکتر محمدعلی زلفی گل گزارش مفصلی مبتنی بر آمار از حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی وزارت علوم ارائه داد.

استاد خسروپناه بیان کرد: پس از ارائه این گزارش، ۱۷ نفر از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نقد و نظرهایی خود را بیان کردند، برخی از اعضا از گزارش وزیر علوم تقدیر و برخی نقدها و پیشنهاداتی داشتند، وزیر علوم نیز درخواست‌هایی درباره سیاست گذاری در حوزه‌های آمایش سرزمینی و آیین نامه ارتقای اعضای هیئت علمی مطرح کرد. در نهایت مقرر شد موضوعات در ستاد علم و فناوری بررسی‌ شود تا سیاستگذاری‌های مورد نیاز وزیر علوم صورت گیرد، همچنین نتیجه این اقدامات به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =